
Verkkomainonnan tietosuoja 2011
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- Tietosuojaseminaarin sisältö ja tarkoitus (pdf), Petra Wikström, MTV MEDIAn viestintäpolitiikasta ja yhteiskuntasuhteista vastaava apulaisjohtaja
- Privacy in the EU & Pan-European Self-Regulation of Online Behavioral Advertising (pdf), Kimon Zorbas, Vice President for IAB Europe
- Huomioitavat kohdat tietosuojasäädöksissä (pdf), Reijo Aarnio, Suomen tietosuojavaltuutettu
- SVTSL muuttuu 25.5. - käytännön soveltamisohjeet evästeiden käyttöön (pdf), Elina Koivumäki, Asianajotoimisto Juridia Oy:n asianajaja ja osakas
- IAB Finlandin ohjeistus (pdf), Pirkko Rajala, MTV3 Head of Customer Relations ja Seppo Roponen, TNS Gallupin yksikönjohtaja
- Case: Sanoma News - näin median pitää toimia! (pdf), Anders Stenbäck, Sähköisten liiketoimintojen kehityspäällikkö
Verkkomainonnan tietosuoja
Aika: 12.5.2011 klo 8.30 - 11.30
Paikka: Astoria-sali
Suomalaisen verkkomedian ja verkkomainonnan kannalta on tapahtumassa kaksi merkittävää muutosta:
1. Sähköisen viestinnän tietosuojalaki muuttuu 25.5.
2. Eurooppalaiset pelisäännöt verkkomainonnan kohdentamisesta tarkentuvat
Mistä muutoksissa on kysymys? Käytännöntason ohjeet ja ratkaisut saat tietosuojaseminaaristamme!
Ohjelma:
Tietosuojaseminaarin sisältö ja tarkoitus
Petra Wikström, MTV MEDIAn viestintäpolitiikasta ja yhteiskuntasuhteista vastaava apulaisjohtaja
Privacy in the EU & Pan-European Self-Regulation of Online Behavioral Advertising
Kimon Zorbas, Vice President for IAB Europe
Huomioitavat kohdat tietosuojasäädöksissä
Reijo Aarnio, Suomen tietosuojavaltuutettu
SVTSL muuttuu 25.5. - käytännön soveltamisohjeet evästeiden käyttöön
Elina Koivumäki, Asianajotoimisto Juridia Oy:n asianajaja ja osakas
IAB Finlandin ohjeistus
Pirkko Rajala, MTV3 Head of Customer Relations ja Seppo Roponen, TNS Gallupin yksikönjohtaja
Case: Sanoma News - näin median pitää toimia!
Anders Stenbäck, Sähköisten liiketoimintojen kehityspäällikkö
Huomatkaa, että esitykset ovat vain IAB:n jäsenten käyttöön eikä niitä tule levittää edelleen!
31.08.2022
IAB webinaari: Tältä bisnes kuulostaa
Digitaalinen audio on hurjassa kasvussa sekä kuuntelun että mainonnan osalta niin globaalisti kuin Suomessakin. Euroopassa digitaalisen audiomainonnan kasvuvauhti 2021 oli jopa yli 60%, mutta lähtöluvut ovat vielä maltillisia. IAB Finland ja Radiomedia järjestävät yhteistyössä webinaarin tästä paljon puhututtavasta aiheesta.
lue lisää