![Icon](https://www.iab.fi/media/layout/img/pallot.png)
Verkkomainonnan tietosuoja 2011
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- Tietosuojaseminaarin sisältö ja tarkoitus (pdf), Petra Wikström, MTV MEDIAn viestintäpolitiikasta ja yhteiskuntasuhteista vastaava apulaisjohtaja
- Privacy in the EU & Pan-European Self-Regulation of Online Behavioral Advertising (pdf), Kimon Zorbas, Vice President for IAB Europe
- Huomioitavat kohdat tietosuojasäädöksissä (pdf), Reijo Aarnio, Suomen tietosuojavaltuutettu
- SVTSL muuttuu 25.5. - käytännön soveltamisohjeet evästeiden käyttöön (pdf), Elina Koivumäki, Asianajotoimisto Juridia Oy:n asianajaja ja osakas
- IAB Finlandin ohjeistus (pdf), Pirkko Rajala, MTV3 Head of Customer Relations ja Seppo Roponen, TNS Gallupin yksikönjohtaja
- Case: Sanoma News - näin median pitää toimia! (pdf), Anders Stenbäck, Sähköisten liiketoimintojen kehityspäällikkö
Verkkomainonnan tietosuoja
Aika: 12.5.2011 klo 8.30 - 11.30
Paikka: Astoria-sali
Suomalaisen verkkomedian ja verkkomainonnan kannalta on tapahtumassa kaksi merkittävää muutosta:
1. Sähköisen viestinnän tietosuojalaki muuttuu 25.5.
2. Eurooppalaiset pelisäännöt verkkomainonnan kohdentamisesta tarkentuvat
Mistä muutoksissa on kysymys? Käytännöntason ohjeet ja ratkaisut saat tietosuojaseminaaristamme!
Ohjelma:
Tietosuojaseminaarin sisältö ja tarkoitus
Petra Wikström, MTV MEDIAn viestintäpolitiikasta ja yhteiskuntasuhteista vastaava apulaisjohtaja
Privacy in the EU & Pan-European Self-Regulation of Online Behavioral Advertising
Kimon Zorbas, Vice President for IAB Europe
Huomioitavat kohdat tietosuojasäädöksissä
Reijo Aarnio, Suomen tietosuojavaltuutettu
SVTSL muuttuu 25.5. - käytännön soveltamisohjeet evästeiden käyttöön
Elina Koivumäki, Asianajotoimisto Juridia Oy:n asianajaja ja osakas
IAB Finlandin ohjeistus
Pirkko Rajala, MTV3 Head of Customer Relations ja Seppo Roponen, TNS Gallupin yksikönjohtaja
Case: Sanoma News - näin median pitää toimia!
Anders Stenbäck, Sähköisten liiketoimintojen kehityspäällikkö
Huomatkaa, että esitykset ovat vain IAB:n jäsenten käyttöön eikä niitä tule levittää edelleen!
28.08.2024
Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla
Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.
lue lisää04.09.2024
Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.
lue lisää11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää