Icon
Verkkomainonnan tietosuoja 2011 Tapahtumat

Verkkomainonnan tietosuoja 2011

12.05.2011

Tapahtuma-aineisto:

Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.

Verkkomainonnan tietosuoja

Aika: 12.5.2011 klo 8.30 - 11.30
Paikka: Astoria-sali

Suomalaisen verkkomedian ja verkkomainonnan kannalta on tapahtumassa kaksi merkittävää muutosta:
1. Sähköisen viestinnän tietosuojalaki muuttuu 25.5.
2. Eurooppalaiset pelisäännöt verkkomainonnan kohdentamisesta tarkentuvat
Mistä muutoksissa on kysymys? Käytännöntason ohjeet ja ratkaisut saat tietosuojaseminaaristamme!

Ohjelma:

Tietosuojaseminaarin sisältö ja tarkoitus
Petra Wikström, MTV MEDIAn viestintäpolitiikasta ja yhteiskuntasuhteista vastaava apulaisjohtaja

Privacy in the EU & Pan-European Self-Regulation of Online Behavioral Advertising
Kimon Zorbas, Vice President for IAB Europe

Huomioitavat kohdat tietosuojasäädöksissä
Reijo Aarnio, Suomen tietosuojavaltuutettu

SVTSL muuttuu 25.5. - käytännön soveltamisohjeet evästeiden käyttöön
Elina Koivumäki, Asianajotoimisto Juridia Oy:n asianajaja ja osakas

IAB Finlandin ohjeistus
Pirkko Rajala, MTV3 Head of Customer Relations ja Seppo Roponen, TNS Gallupin yksikönjohtaja

Case: Sanoma News - näin median pitää toimia!
Anders Stenbäck, Sähköisten liiketoimintojen kehityspäällikkö

Huomatkaa, että esitykset ovat vain IAB:n jäsenten käyttöön eikä niitä tule levittää edelleen!

01.12.2023

TULOS webinaarit - osa 4: Ota digianalytiikka osaksi liiketoimintaasi

Everestin huipulle harva pääsee ilman opasta. Sama pätee yrityksesi markkinointistrategiaan, joka vaatii analytiikan toimia suunnannäyttäjänään. Webinaarissamme opastamme sinua ymmärtämään analytiikan tarpeellisuuden ja annamme ohjeita siitä, miten rakennat toimivan mittausjärjestelmän.

lue lisää

13.12.2023

Webinaari: Mittaa ja menesty

Mainonnan ja markkinoinnin mittaaminen ja mittarit kehittyy vauhdilla. Viime aikoina on tullut tärkeitä uusia mittareita, kuten mainonnan hiilijalanjälki sekä attention. Ei pidä myöskään unohtaa edelleen tärkeitä mittareita, kuten brändin pitkän aikavälin kehittyminen sekä tuloksellisuuden näkökulmasta raaka myyntidata.Webinaariin osallistumalla pysyt ajan hermolla uusimmista mittaamisen trendeistä ja saat hyödyllistä tietoa alan asiantuntijoilta.

lue lisää