
Verkkomainonnan tietosuoja 2011
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- Tietosuojaseminaarin sisältö ja tarkoitus (pdf), Petra Wikström, MTV MEDIAn viestintäpolitiikasta ja yhteiskuntasuhteista vastaava apulaisjohtaja
- Privacy in the EU & Pan-European Self-Regulation of Online Behavioral Advertising (pdf), Kimon Zorbas, Vice President for IAB Europe
- Huomioitavat kohdat tietosuojasäädöksissä (pdf), Reijo Aarnio, Suomen tietosuojavaltuutettu
- SVTSL muuttuu 25.5. - käytännön soveltamisohjeet evästeiden käyttöön (pdf), Elina Koivumäki, Asianajotoimisto Juridia Oy:n asianajaja ja osakas
- IAB Finlandin ohjeistus (pdf), Pirkko Rajala, MTV3 Head of Customer Relations ja Seppo Roponen, TNS Gallupin yksikönjohtaja
- Case: Sanoma News - näin median pitää toimia! (pdf), Anders Stenbäck, Sähköisten liiketoimintojen kehityspäällikkö
Verkkomainonnan tietosuoja
Aika: 12.5.2011 klo 8.30 - 11.30
Paikka: Astoria-sali
Suomalaisen verkkomedian ja verkkomainonnan kannalta on tapahtumassa kaksi merkittävää muutosta:
1. Sähköisen viestinnän tietosuojalaki muuttuu 25.5.
2. Eurooppalaiset pelisäännöt verkkomainonnan kohdentamisesta tarkentuvat
Mistä muutoksissa on kysymys? Käytännöntason ohjeet ja ratkaisut saat tietosuojaseminaaristamme!
Ohjelma:
Tietosuojaseminaarin sisältö ja tarkoitus
Petra Wikström, MTV MEDIAn viestintäpolitiikasta ja yhteiskuntasuhteista vastaava apulaisjohtaja
Privacy in the EU & Pan-European Self-Regulation of Online Behavioral Advertising
Kimon Zorbas, Vice President for IAB Europe
Huomioitavat kohdat tietosuojasäädöksissä
Reijo Aarnio, Suomen tietosuojavaltuutettu
SVTSL muuttuu 25.5. - käytännön soveltamisohjeet evästeiden käyttöön
Elina Koivumäki, Asianajotoimisto Juridia Oy:n asianajaja ja osakas
IAB Finlandin ohjeistus
Pirkko Rajala, MTV3 Head of Customer Relations ja Seppo Roponen, TNS Gallupin yksikönjohtaja
Case: Sanoma News - näin median pitää toimia!
Anders Stenbäck, Sähköisten liiketoimintojen kehityspäällikkö
Huomatkaa, että esitykset ovat vain IAB:n jäsenten käyttöön eikä niitä tule levittää edelleen!
15.02.2023
Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0
Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.
lue lisää05.04.2023
Seminaari: Tulevaisuuden kohderyhmät
Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?
lue lisää19.04.2023
Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit
Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.
lue lisää31.05.2023
Seminaari: Post 3p
Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.
lue lisää