Icon
Verkkomainonnan tietosuoja 2011 Tapahtumat

Verkkomainonnan tietosuoja 2011

12.05.2011

Tapahtuma-aineisto:

Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.

Verkkomainonnan tietosuoja

Aika: 12.5.2011 klo 8.30 - 11.30
Paikka: Astoria-sali

Suomalaisen verkkomedian ja verkkomainonnan kannalta on tapahtumassa kaksi merkittävää muutosta:
1. Sähköisen viestinnän tietosuojalaki muuttuu 25.5.
2. Eurooppalaiset pelisäännöt verkkomainonnan kohdentamisesta tarkentuvat
Mistä muutoksissa on kysymys? Käytännöntason ohjeet ja ratkaisut saat tietosuojaseminaaristamme!

Ohjelma:

Tietosuojaseminaarin sisältö ja tarkoitus
Petra Wikström, MTV MEDIAn viestintäpolitiikasta ja yhteiskuntasuhteista vastaava apulaisjohtaja

Privacy in the EU & Pan-European Self-Regulation of Online Behavioral Advertising
Kimon Zorbas, Vice President for IAB Europe

Huomioitavat kohdat tietosuojasäädöksissä
Reijo Aarnio, Suomen tietosuojavaltuutettu

SVTSL muuttuu 25.5. - käytännön soveltamisohjeet evästeiden käyttöön
Elina Koivumäki, Asianajotoimisto Juridia Oy:n asianajaja ja osakas

IAB Finlandin ohjeistus
Pirkko Rajala, MTV3 Head of Customer Relations ja Seppo Roponen, TNS Gallupin yksikönjohtaja

Case: Sanoma News - näin median pitää toimia!
Anders Stenbäck, Sähköisten liiketoimintojen kehityspäällikkö

Huomatkaa, että esitykset ovat vain IAB:n jäsenten käyttöön eikä niitä tule levittää edelleen!

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää