Icon
Verkkomainonnan tietosuoja 2011 Tapahtumat

Verkkomainonnan tietosuoja 2011

12.05.2011

Tapahtuma-aineisto:

Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.

Verkkomainonnan tietosuoja

Aika: 12.5.2011 klo 8.30 - 11.30
Paikka: Astoria-sali

Suomalaisen verkkomedian ja verkkomainonnan kannalta on tapahtumassa kaksi merkittävää muutosta:
1. Sähköisen viestinnän tietosuojalaki muuttuu 25.5.
2. Eurooppalaiset pelisäännöt verkkomainonnan kohdentamisesta tarkentuvat
Mistä muutoksissa on kysymys? Käytännöntason ohjeet ja ratkaisut saat tietosuojaseminaaristamme!

Ohjelma:

Tietosuojaseminaarin sisältö ja tarkoitus
Petra Wikström, MTV MEDIAn viestintäpolitiikasta ja yhteiskuntasuhteista vastaava apulaisjohtaja

Privacy in the EU & Pan-European Self-Regulation of Online Behavioral Advertising
Kimon Zorbas, Vice President for IAB Europe

Huomioitavat kohdat tietosuojasäädöksissä
Reijo Aarnio, Suomen tietosuojavaltuutettu

SVTSL muuttuu 25.5. - käytännön soveltamisohjeet evästeiden käyttöön
Elina Koivumäki, Asianajotoimisto Juridia Oy:n asianajaja ja osakas

IAB Finlandin ohjeistus
Pirkko Rajala, MTV3 Head of Customer Relations ja Seppo Roponen, TNS Gallupin yksikönjohtaja

Case: Sanoma News - näin median pitää toimia!
Anders Stenbäck, Sähköisten liiketoimintojen kehityspäällikkö

Huomatkaa, että esitykset ovat vain IAB:n jäsenten käyttöön eikä niitä tule levittää edelleen!

23.09.2021

IAB & Videolle tietoisku: Videomarkkinointi 2021 & Connected TV

Tervetuloa syksyn jännittävimpään videoaiheiseen webinaariin, jossa Videolle ja IAB Finland julkaisevat "Videomarkkinoinnin tila 2021" -kyselytutkimuksen tulokset ja perkaavat nämä yhdessä alan asiantuntijoiden kanssa. Tilaisuudessa julkaistaan myös IAB Finlandin Videomarkkinoinnin työryhmän laatima opas jo Euroopassa voimakkaasti kasvavasta Connected TV (CTV) markkinasta.

lue lisää