Icon
IABlogi Uutiset & blogi

Mikä IABlogi?

IABlogi on asiantuntijablogi, joka koostuu digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin mielipidevaikuttajien ja asiantuntijoiden tuottamasta sisällöstä. Blogi lisää alan tietotaitoa ja edistää sen merkittävyyttä tarjoamalla asiantuntijoille puolueettoman foorumin.

IABlogin lähtökohta on tuottaa ajankohtaista, hyödyllistä ja käytännönläheistä sisältöä sekä tarjota mielipiteitä. Blogissa kirjoittavat kutsutut vakituiset IABloggaajat sekä vaihtuvat vieraskirjoittajat. Vinkkejä blogin kirjoittamiseen löydät täällä.

Haluatko IABlogin vierailulle blogiisi? Onko sinulla ehdotus bloggaajasta tai aiheesta IABlogiin? Haluatko antaa ruusuja tai risuja?

Ota yhteyttä: Pasi Raassina, pasi.raassina(at)iab.fi

25.11.2020

Markkinointiteknologiaa B2B-yritykselle

Verkkosivu ei ole enää vain yrityksen käyntikortti ─ se on parhaimmillaan myös B2B-myyjän kylmäsoitto, myyntislidet, hissipuhe ja tilauslomake.

lue lisää

11.11.2020

Smart Marketing kroolaa vastavirtaan – merkittävä kasvu pahasti sukeltaneilla mediamarkkinoilla

Kuluva vuosi on kurittanut perinteistä mediamainontaa, kuten lehti-, tv- ja ulkomainontaa. Mainontaan on käytetty selkeästi aiempia vuosia vähemmän euroja. Perinteisen mediamainonnan sijasta markkinoijat siirtävät nyt vauhdilla mediaeurojaan kaupan mediaan. Trendi on maailmanlaajuinen.

lue lisää

10.11.2020

DOOH – mikä media! Miksi digitaalisen ulkomainonnan suosio kasvaa?

Digitaalisuuden myötä ulkomainonta on muuttunut passiivisesta kanavasta moderniksi, innostavaksi ja hienostuneeksi mediaksi, joka vaikuttavuudellaan horjuttaa jo mobiili- ja onlinemarkkinoinnin asemaa. Mutta miksi juuri digitaalinen ulkomainonta on selviytynyt voittajaksi mainosmedian murroksessa? Mikä tekee siitä niin vahvan?

lue lisää

22.10.2020

Olisiko viimein aika palkata brändijohtajalle kaveriksi asiakaskokemuksesta tai digitaalisesta transformaatiosta vastaava kollega?

Myynnistä kuuluu napinaa, että markkinoinnissa tehdään vain kampanjoita ja kiillotetaan brändiä. Markkinoinnissa tuskaillaan, ettei myynti kirjaa asiakastietoja CRM:ään ja kohdennettu viestintä tuntuu kuin silmät ummessa suunnistamiselta. Kuulostaako tutulta?

lue lisää