
Mikä IABlogi?
IABlogi on asiantuntijablogi, joka koostuu digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin mielipidevaikuttajien ja asiantuntijoiden tuottamasta sisällöstä. Blogi lisää alan tietotaitoa ja edistää sen merkittävyyttä tarjoamalla asiantuntijoille puolueettoman foorumin.
IABlogin lähtökohta on tuottaa ajankohtaista, hyödyllistä ja käytännönläheistä sisältöä sekä tarjota mielipiteitä. Blogissa kirjoittavat kutsutut vakituiset IABloggaajat sekä vaihtuvat vieraskirjoittajat. Vinkkejä blogin kirjoittamiseen löydät täällä.
Haluatko IABlogin vierailulle blogiisi? Onko sinulla ehdotus bloggaajasta tai aiheesta IABlogiin? Haluatko antaa ruusuja tai risuja?
Ota yhteyttä: Pasi Raassina, pasi.raassina(at)iab.fi
17.05.2022
IAB Jäsenesittely: Valitut Palat ja Nora Mallat
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Valitut Palat ja Nora Mallat
lue lisää12.05.2022
IAB Industry Partnerien jäsenesittely: SOK ja Hannaleena Koskinen
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n Industry Partnereihin paremmin ja ensimmäisenä vuorossa SOK ja Hannaleena Koskinen
lue lisää11.05.2022
IAB Studio: Vaikuttajamarkkinointi kovassa nosteessa!
Pasin kanssa IAB Studiossa oli tällä kertaa asiantuntijavieraina Inna-Pirjetta Lahti PING Helsingiltä ja Jessica Rantala Content Cornerilta. Studiossa puhuttiin tuoreesta Vaikuttajamarkkinoinnin määrä -tutkimuksesta ja pohdittiin kasvun vaikutusta Suomen työllisyystilanteeseen ja vaikuttajien ammattikunnan arvostukseen.
lue lisää06.05.2022
Evästeetön aika lähenee - jaetut ID:t ratkaisevat mainonnan skaalautuvan kohdentamisen haasteet?
Kirjoitimme viime vuoden maaliskuussa IAB:n blogissa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisesta ja siitä, mitä se tarkoittaa mainostajan näkökulmasta. Ohjelmallisen mainonnan etuna on ollut mahdollisuus kohdentaa ja mitata mainontaa tarkasti, mikä perustuu kolmannen osapuolen evästeiden käyttöön käyttäjien tunnistamisessa läpi eri sivustojen.
lue lisää