Icon
Etusivu

Uutiset | 26.11.2021

IAB Finland – Uusi hallitus ja painopisteet vuodelle 2022

IAB Finlandin syyskokouksessa 25.11.2021 esiteltiin ensi vuoden painopisteet ja valittiin uusi hallitus. Vuonna 2022 IAB Finland painottaa toiminnassaan digitaalista liiketoimintaa, osaamista ja ymmärrystä sekä kohdentamista ja mittaamista. IAB Finlandin Industry Partner -jäseninä hallitukseen valittiin vuosiksi 2022 - 2023 Adform Software Finland, Alma Media, Sanoma ja SOK Media. Hallitukseen valittiin myös Dagmar ja TietoEvry.

lue lisää

Artikkeli Kysy IAB:lta | 25.11.2021

Q&A & tallenne: IAB Tietoisku - Digimarkkinoinnin mittaaminen

Rakensimme tapahtuman tämän markkinoijien haasteen ympärille ja julkaisimme tietoiskussa IAB Finlandin verkoston 50 asiantuntijan voimin koostetun mullistavan Digimarkkinoinnin mittaamisen käsikirjan, joka on tehty yhtäläisesti kaikille digimarkkinoinnin parissa työskenteleville, niin toimistojen, julkaisijoiden kuin mainostajienkin edustajille.

lue lisää

Artikkeli IABlogi | 22.11.2021

Miksi digimarkkinoinnin ja liiketoiminnan yhdistäminen yhteisillä tavoitteilla ja mittareilla on tärkeää?

Ilman tavoitteita ja niille asetettuja mittareita eri toimenpiteiden tehokkuutta on vaikea mitata. Mittaaminen auttaa ymmärtämään tehdäänkö markkinoinnissa ja liiketoiminnassa oikeita asioita ja jos ei, niin se antaa viitteitä siitä mitä toiminnassa pitää muuttaa.

lue lisää

Artikkeli IABlogi | 12.11.2021

Mainostajat kaipaavat dataa digitaalisen ulkomainonnan vaikuttavuudesta

IAB:n digiulkomainonnan ryhmän teettämässä kyselyssä paljastui, että mainostajat toivovat erityisesti tarkempaa dataa digiulkomainonnan vaikuttavuudesta, monipuolisempia kohdentamismahdollisuuksia, näyttöjen parempia sijainteja ja näyttömäärien kasvattamista. Tässä kirjoituksessa tarkastellaan listan ensimmäistä kohtaa eli digiulkomainonnan vaikuttavuutta.

lue lisää
Webinaarit, Seminaarit
Trend Alert 2022 08.12.2021

Tervetuloa vuoden viimeiseen timanttiseen webinaariin kuulemaan ensi vuoden kuumimmista digimarkkinoinnin trendeistä! Mihin, juuri sinun, täytyy panostaa vuonna 2022 ja mitä voi olla tarpeellista kehittää?

lue lisää
Highlight image
Liity sertifioitujen joukkoon

Vuoden ensimmäinen ryhmä starttaa 15.2.2022. Ilmoittaudu ajoissa ja säästä 100€!

Highlight icon
Liity jäseneksi

Ole muutoksen tekijä

liity
Luovuusekstra KonversiO-Optimisteissa

Ensimmäisessä jaksossa keskustellaan kuka saa olla luova?

Highlight picture
Lataa markkinoiden ensimmäinen Digimarkkinoinnin mittaamisen käsikirja!

Tämä opas on tehty kaikille digimarkkinoinnin parissa työskenteleville. Opas toimii hyvänä perustana mittaamisen ekosysteemin ymmärtämiselle ja perusoppaana digimarkkinoinnin termistön sisäistämiselle. Oppaan koostamiseen on osallistunut IAB Finlandin verkosto lähes 60 asiantuntijan voimin.

lataa opas