
Artikkeli Kysy IAB:lta | 24.02.2021
Kysy IABlta: Tutkimusaamu OSA 1 & OSA 2
IAB Finlandin tutkimusaamussa 18.2.2021 kuultiin kahden tuoreen tutkimuksen tulokset kontekstin vaikutuksesta digimainonnan toimivuuteen ja tehoon sekä miten markkinointipäättäjät tekevät sisältömarkkinointia.
lue lisääArtikkeli IABlogi | 17.02.2021
IAB Europen Guide to the Post Third-Party Cookie Era – vuoden 2021 bestseller!
Oppaassa nimensä mukaisesti avataan miten digimarkkina näyttäisi asettuvan 3P evästeiden jälkeisenä aikana
lue lisää
Mediamarkkinan kuumin puheenaihe 2021 on mainonnan mittaaminen ja markkinoinnin ROI. IAB:n Tulos tai ulos -tapahtuma keskittyy esimerkkien kautta johdattamaan tien todistetusti toimivan digitaaliseen markkinoinnin pariin.
lue lisää
Gravito tarjoaa IAB:n jäsenille TCF CMP:n jäsenetuhintaan ja avaimet käteen periaatteella

IAB Finland mukana järjestämässä UpSkill -messuja 2021
Onko sisältömarkkinoinnin johtaminen johdonmukaista ja kirkasta? Kuinka monelle sisältömarkkinointi on keino liidien hankkimiseen, rakennetaanko sillä brändin harkintaa – vai keräävätkö markkinoijat sillä asiakkaistaan omaa dataa? Näin kattavaa kokonaiskuvaa et saa muualta!
lataa tutkimus