Icon
Etusivu

Artikkeli KonversiO-Optimistit | 18.10.2021

KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Kuka saa olla luova?

Uudessa neliosaisessa teemasarjassa syvennytään luovuuteen eri näkökulmista mielenkiintoisten vieraiden seurassa. Ensimmäisessä jaksossa keskustellaan siitä kuka saa olla luova ihan ihmisenä, mutta myös yrityksenä tai toimistona.

lue lisää

Artikkeli IABlogi | 30.09.2021

Connected TV ja big screen – TV- ja videomainonnan next level

CTV ja Addressable TV ovat yksi suurimmista mahdollisuuksista mainonnassa tänä päivänä. CTV:stä ja sen mahdollisuuksista kertominen mainostajille on tärkeää, kun otetaan huomioon CTV-yleisöjen nopea kasvu, digitaalisen videon mitattavuus sekä tehokas näkyvyys hyödyntäen ääntä ja liikettä olohuoneen suurimmalla näytöllä (”big screen”).

lue lisää
Webinaarit, Seminaarit
Growth Marketing - Tulevaisuuden yleisöt 27.10.2021

Evästeetön maailma on tulossa, mutta mitä se oikeasti tarkoittaa? Miten se vaikuttaa markkinoijan arkeen? Entäpä kulmahuoneeseen? Teemana webinaarissa on tulevaisuuden yleisöt ja kohderyhmät.

lue lisää
Highlight image
Jäsenille: TCF CMP jäsenetuhintaan

Gravito tarjoaa IAB:n jäsenille TCF CMP:n jäsenetuhintaan ja avaimet käteen periaatteella

Highlight icon
Liity jäseneksi

Ole muutoksen tekijä

liity
Highlight image
Enemmän irti datasta

Kurssi markkinoijille markkinoinnin analytiikan tilanteesta ja tarjoamista mahdollisuuksista

Highlight picture
Lataa uusi Connected TV (CTV) ostajan opas!

IAB Finlandin Videomainonnan työryhmä on luonut ensimmäisen suomenkielisen Connected TV ostajan oppaan. Julkaisun ja oppaan tavoitteena on vauhdittaa Suomen CTV-markkinan kehitystä ja rohkaista eri toimijoita tekemään yhteistyötä teknologioiden, sisältöjen ja mainosratkaisujen osalta.

lataa opas