Icon
Etusivu
Highlight image
Liity sertifioitujen joukkoon

Seuraava ryhmä starttaa 10.5.2022.

Highlight image
Liity jäseneksi

IAB Finland on innostuneiden ja uteliaiden ammattilaisten yhteisö

lue lisää
Highlight image
Kysely videomainonnan tilasta

IAB:n videomainonnan työryhmän kysely videomainonnan tilasta

Artikkeli Webinaaritallenteet | 24.05.2022

TALLENNE Keksit. Keksit? Keksit! - Mainonnan kohdentaminen tänään ja huomenna

Katso tallenne evästeettömistä ratkaisuista mainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen, jotta markkinointisi pysyy ajantasaisena ja toimivana.

lue lisää

Artikkeli IABlogi KonversiO-Optimistit | 24.05.2022

IAB Studio: Merkitse yhteistyöt oikein ja hyödynnä koko potentiaali!

Janninan ensimmäisessä IAB Studiossa oli asiantuntijavieraina Jaana Karjalainen Metalta ja Emilia Pikkuaho SOK:lta. Studiossa puhuttiin tuoreesta Branded Content oppaasta, joka neuvoo kädestä pitäen kuinka merkitä kaupalliset yhteistyöt oikein sosiaalisen median eri kanavissa.

lue lisää

Artikkeli IABlogi | 17.05.2022

IAB Jäsenesittely: Valitut Palat ja Nora Mallat

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Valitut Palat ja Nora Mallat

lue lisää

Artikkeli IABlogi | 12.05.2022

IAB Industry Partnerien jäsenesittely: SOK ja Hannaleena Koskinen

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n Industry Partnereihin paremmin ja ensimmäisenä vuorossa SOK ja Hannaleena Koskinen

lue lisää
Webinaarit
IAB webinaari: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus - IAB:n ja Ulkomainosliiton DOOH-webinaari 15.06.2022

Digitaalinen ulkomainonta on määritelmän mukaan “digitaalisilla näytöillä näkyvää kodin ulkopuolista mainontaa”. Mediavälineenä ulkomainonta mahdollistaa kuluttajan kohtaamisen eri ajanhetkillä, kuten liikennevälineissä, kauppakeskuksissa, valtateiden varsilla, huoltoasemilla, venesatamissa, golf- ja laskettelukeskuksissa ja vaikkapa lentokentillä.

lue lisää
Highlight image
Jäsenille: TCF CMP jäsenetuhintaan

Gravito tarjoaa IAB:n jäsenille TCF CMP:n jäsenetuhintaan ja avaimet käteen periaatteella

Highlight icon
Tutustu IAB:n työryhmiin

Ole muutoksen tekijä

Tutustu
Luovuusekstra KonversiO-Optimisteissa

Ensimmäisessä jaksossa keskustellaan kuka saa olla luova?

Highlight picture
Lataa tutkimus: Internet ilman kohdennettua mainontaa

Tämän Media-alan tutkimussäätiön ja IAB Finlandin tutkimuksen tavoitteena on tuoda kuluttajan ääni esille – miten tyytyväisiä kuluttajat ovat nykyiseen mainosrahoitteiseen internetiin, millä ehdoilla kuluttajat haluavat käyttää verkkopalveluita ja mitkä mahdolliset kipupisteet ovat.

lataa tutkimusraportti