Icon
Etusivu

Artikkeli IABlogi | 12.01.2021

Outstream on avainasemassa liiketoiminnan kasvulle vuonna 2021

Online -videoiden kulutus kasvaa Suomessa nopeasti. Ihmiset käyttävät yhä enemmän online-videosisältöjä pysyäkseen ajan tasalla, viihdyttääkseen itseään ja ollakseen yhteyksissä muihin. Ennusteen mukaan vuonna 2022 yli 80 prosenttia kuluttajien internetliikenteestä ajetaan maailmanlaajuisesti nettivideolla.

lue lisää

Artikkeli IABlogi | 16.12.2020

Lyhyt essee evästeistä ja ankoista

Wikipedian mukaan eroosio on kallioperän ja maaperän kulumista veden. Luonnossa tapahtuvan eroosion lisäksi eroosiota voi tapahtua myös muualla, esimerkiksi kolmannen osapuolen evästeissä… ainakin IAB Finlandin mielestä. Google ilmoitti tammikuussa 2020 parantavansa Chrome-selaimen käyttäjien yksityisyyttä estämällä kolmannen osapuolen evästeet kahden vuoden sisällä. Miltä evästeiden tilanne näyttää tällä hetkellä, lähes vuosi Googlen ilmoituksen jälkeen?

lue lisää
Highlight image
Digimarkkinoinnin IDM-tutkinto uudistuu 2021

Päivitetty koulutus ensimmäistä kertaa Suomessa ja järjestetään täysin virtuaalisena

Highlight icon
Liity jäseneksi

Ole muutoksen tekijä

liity
Highlight image
Päivitä osaamisesi uudelle tasolle!

Seuraava Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaatti alkaa 26.1.2021

Highlight picture
Lataa digitaalisen videomainonnan keskeisimmät diat pähkinänkuoressa!

IAB Finlandin videomainonnan työryhmä on työstänyt koko toimialalle hyödyllistä ja lähestulkoon välttämätöntä dataa videon katselun kehityksestä, markkinaluvuista sekä videon vaikuttavuudesta. Diat on tarkoitettu koko toimialan käyttöön kaikille tasapuolisesti, olkaa hyvät!

lataa opas