Icon
Etusivu

Artikkeli Kvartaalitiedotteet Uutiset | 22.09.2021

Verkkomainonnan määrä ennätyksellisen korkealla vuoden toisella kvartaalilla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2021 toisella kvartaalilla oli 154 milj. euroa ja lähes puolet (49 %) mediamainonnasta oli digitaalista. Kaikki digimainonnan momentit kasvoivat huomattavasti vuoden takaiseen verrattuna, jolloin tosin pandemia laski myös digimainonnan määrää.

lue lisää

Artikkeli Kysy IAB:lta | 16.09.2021

Q&A & tallenne: Growth Marketing - Verkkokauppa

Tulevaisuutta on vaikea ennustaa, eikä edes IAB Finlandin Verkkokauppawebinaari siihen pysty, mutta lupaamme, että ymmärrät tästä tulevien vuosien suurimmasta markkinoinnin sekä liiketoiminnan murroksesta aiempaa enemmän.

lue lisää
Webinaarit, Seminaarit
Growth Marketing - Tulevaisuuden yleisöt 27.10.2021

Evästeetön maailma on tulossa, mutta mitä se oikeasti tarkoittaa? Miten se vaikuttaa markkinoijan arkeen? Entäpä kulmahuoneeseen? Teemana webinaarissa on tulevaisuuden yleisöt ja kohderyhmät.

lue lisää
Highlight image
Jäsenille: TCF CMP jäsenetuhintaan

Gravito tarjoaa IAB:n jäsenille TCF CMP:n jäsenetuhintaan ja avaimet käteen periaatteella

Highlight icon
Liity jäseneksi

Ole muutoksen tekijä

liity
Highlight image
Enemmän irti datasta

Kurssi markkinoijille markkinoinnin analytiikan tilanteesta ja tarjoamista mahdollisuuksista

Highlight picture
Lataa uusi Connected TV (CTV) ostajan opas!

IAB Finlandin Videomainonnan työryhmä on luonut ensimmäisen suomenkielisen Connected TV ostajan oppaan. Julkaisun ja oppaan tavoitteena on vauhdittaa Suomen CTV-markkinan kehitystä ja rohkaista eri toimijoita tekemään yhteistyötä teknologioiden, sisältöjen ja mainosratkaisujen osalta.

lataa opas