Icon
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24 Tapahtumat

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24

24.09.2024, 9:00, Virtuaalinen

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

KENELLE?
Koulutus on suunnattu kaikille markkinoinnin alalla työskenteleville – olitpa sitten urasi alussa tai vähän jo pidemmällä. 

MITÄ?
IAB Finlandin sertifiointikoulutus on päivitetty vuonna 2023 vastaamaan digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan nykyisiä tarpeita ja haasteita. Koulutukseen kuuluu 17 moduulia ja opiskeluun käytettävä aika vaihtelee oman lähtötason ja mielenkiinnon mukaan 30-40 tuntiin. Koulutus kestää kokonaisuudessaan 7 viikkoa ja se aloitetaan kahdella 2h etätapaamisella. Itseopiskelun aikana järjestetään 2 etätapaamista, joissa käsitellään ryhmästä nousseita aiheita sen alan ammattilaisen kanssa. Koulutuksen lopuksi on kirjallinen tentti.

Koulutuksen aikana käydään läpi seuraavat kokonaisuudet:

KOULUTTAJAT:

  • Pasi Raassina on pitkän linjan digiammattilainen ja hän on toiminut IAB Finlandin toiminnanjohtajana viiden vuoden ajan.
  • Mira Vaurula toimii toisena kouluttajana ja hän vastaa IAB Finlandilla tapahtumista ja partneruuksista.

HINTA?
Jäsenyritystemme edustajat hyötyvät yli 30 % alennuksesta koulutuksen hinnasta.

HINNASTO 2024
IAB-jäsenen hinta Ei-jäsenen hinta
Sertifiointi 1-4 osallistujaa 850 € (JASEN) 1 250 €
Sertifiointi 5-9 osallistujaa* 750 € (JASEN5) 1 050 € (YLI5)
Sertifiointi 10+ osallistujaa* 700 € (JASEN10) 1 000 € (YLI10)
Uudelleensertifiointi* 400 € (JUUDELLEEN) 600 € (UUDELLEEN)

Käytä sulkujen alennuskoodeja, kun ilmoittaudut IAB:n järjestämään ryhmään. 

Hinnat per henkilö. Hintoihin lisätään alv 24 %. Jos haluat maksaa laskulla, niin ilmoittautu mira.vaurula(at)iab.fi!

ILMOITTAUDU



Ilmoittaudu

30.05.2024

Adnami x IAB: Attention ja mediastrategiat koulutuswebinaari

Tule mukaan IAB Finlandin ja Adnamin asiantuntijoiden isännöimään koulutukseen, jossa käsitellään attentionin (huomionmittauksen) nykytilaa sekä attentionin viemistä strategiasta käytännön tasolle.

lue lisää

06.06.2024

Seminaari: Vastuullisuus digimarkkinoinnissa - Mitä? Miksi? Miten?

Vastuullisuus trendaa globaalisti ja erityisesti digimainonnan vastuullisuus on IAB:n painopiste jo toista vuotta. Aihe on laaja ja kompleksinen, mutta toimialalle tärkeä. Tämän hetken haasteina toimialalla niin Suomessa kuin Euroopassa ja globaalistikin on standardien sekä osaamisen puute.

lue lisää

12.06.2024

Webinaari: IAB Tietoisku - Katsaus digitaaliseen mediamarkkinaan

IAB Finlandin uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää