Icon
Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla Tapahtumat

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

28.08.2024, 10:00-11:15, Virtuaalinen

 

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

Miksi rekisteröityä?

Niclas Kevin, Teadsin Suomen maajohtaja, avaa tilaisuuden keskustelemalla IAB Finlandin Pasi Raassinan kanssa digitaalisen mainonnan nykytilasta Suomessa ja Teadsin asemasta tällä markkinalla. Ludwig Möckel, Senior Creative Strategist - Teads Studio, kertoo omassa puheenvuorossaan, miten mainosten optimointi attentionin suhteen, hyödyntäen tekoälyä, voi parantaa kampanjoiden tehokkuutta. Ludwig kertoo esimerkkejä ja parhaita käytäntöjä, joissa huomio on ollut kampanjoiden keskiössä. Koulutuksen aikana ja lopussa sinulla on mahdollisuus esittää kysymyksiä asiantuntijoille.

Mitä opit?

Tämä tilaisuus tarjoaa käytännön oppeja huomion optimoinnista tekoälyn avulla ja kampanjoiden tehokkuuden parantamisesta.

 

Koulutusinfoa:

  • Koulutus on kaikille maksuton
  • Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä koulutuksen jälkeen
  • Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi

 

Ohjelma:

10:00 - 10:15 Alkusanat - Miksi Teads tulee Suomen digimarkkinoinnin kentälle - Pasi Raassina | IAB Finland ja Niclas Kevin | Teads

10:15 - 11:00 Creative Optimization Maximizes Attention - Ludwig Möckel | Teads

11:00 - 11:15 Q&A

ILMOITTAUDU

24.10.2024

Seminaari: Tulos tai ulos!

Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?

lue lisää

06.11.2024

Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024

Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.

lue lisää

12.11.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää

13.11.2024

IAB Industry Insider: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa

Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?  

lue lisää