
Sisältömarkkinoinnin työryhmä on sisältöammattilaisten fiksu, työteliäs ja ystävällinen työryhmä. Työryhmään tuovat näkemyksiänsä johtavat asiantuntijat, terävät sisällöntuottajat, sisältöstrategit sekä mediaosaajat ja sisältöjä tehostavan teknologian ammattilaiset. Myös brändien markkinoinnista ja sisällöistä vastaavat päälliköt jakavat työryhmässä ajatuksemme, että markkinointia ei ole ilman sisältöjä.
Aktiivinen työryhmä on tuottanut sisältömarkkinoinnin oppaan, kehutussa webinaarissa esitellyn sisältömarkkinoinnin Deep Dive -tutkimuksen, markkinointipäättäjien näkemyksistä ja antanut näkemyksensä Markkinoinnin mittaamisen oppaaseen. Työryhmässä jaetaan luottamuksellisesti osaamista: jokainen tuo vuorollaan näytille caseja ja inspiraatiota omista innostuksen aiheistaan ponnistaen. Näin opimme yhdessä ja pystymme kiteyttämään näkemyksiä sisällöistä markkinointialan muuttuviin tarpeisiin.
Puheenjohtaja: Niina korhonen, Aller
Tahdotko mukaan? Ota yhteyttä pasi.raassina@iab.fi
Työryhmän jäsenet:
Niina Korhonen, Aller |
Hanna Vartiainen, Indieplace |
Jutta Hämäläinen, Elisa |