Icon
Sisältömarkkinointi Markkina

Sisältömarkkinoinnin työryhmä on sisältöammattilaisten fiksu, työteliäs ja ystävällinen työryhmä. Työryhmään tuovat näkemyksiänsä johtavat asiantuntijat, terävät sisällöntuottajat, sisältöstrategit sekä mediaosaajat ja sisältöjä tehostavan teknologian ammattilaiset. Myös brändien markkinoinnista ja sisällöistä vastaavat päälliköt jakavat työryhmässä ajatuksemme, että markkinointia ei ole ilman sisältöjä.

Aktiivinen työryhmä on tuottanut sisältömarkkinoinnin oppaan, kehutussa webinaarissa esitellyn sisältömarkkinoinnin Deep Dive -tutkimuksen, markkinointipäättäjien näkemyksistä ja antanut näkemyksensä Markkinoinnin mittaamisen oppaaseen. Työryhmässä jaetaan luottamuksellisesti osaamista: jokainen tuo vuorollaan näytille caseja ja inspiraatiota omista innostuksen aiheistaan ponnistaen. Näin opimme yhdessä ja pystymme kiteyttämään näkemyksiä sisällöistä markkinointialan muuttuviin tarpeisiin.

Puheenjohtaja: Niina korhonen, Aller

Tahdotko mukaan? Ota yhteyttä pasi.raassina@iab.fi

 

Työryhmän jäsenet:

Niina Korhonen, Aller
Matias Ojanperä, I-Mediat
Inka Partanen, Schibsted
Katja, Asennemedia
Hanna Repo, Alma
Susanna Laitinen, Schibsted
Jussi Hakanen, Isobar
Jaana Vainio, A-Lehdet
Mikko Kääriäinen, Media
Johanna Risku, Asennemedia

Hanna Vartiainen, Indieplace
Lauri Loikkanen, Azerion
Katja Himanen, Kaakon viestintä
Mervi Rankakari, A-Lehdet
Maarit Nykänen, Otava
Ria Vaahto, Sanoma
Eira Isomäki, Media
Laura Aaltonen, Neste
Noora Verronen, Kaikki Somesta  

Jutta Hämäläinen, Elisa
Anne Leinonen, A-Lehdet
Innimari Hyvärinen, Media
Sarah Grünn, Dagmar
Martti Penttilä, dentsu
Katri Tanni, Differo
Suvi Tanner, Schibsted
Ida Lohela-Park, KalevaMedia  
Tiina Ruusinen, Ping Helsinki
Leena Seppinen Alma Media

Sisältömarkkinoinnin Deep Dive lataa opas
Yhteystiedot lataa opas
Vaikuttajamarkkinoinnin opas lataa opas