
Kovimmat paukut digimenestykseen 2013!
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- Ostotavat muuttuvat, kohdentaminen on must, sisällöt ja mainonta ovat käsi kädessä: Antti Kallio, Dagmar (pdf)
- Ilotulituksesta leirinuotioille – muuttuva markkinointi, case Valio: Jussi-Pekka Erkkola, Valio (pdf)
- Miten asetat oikeat mittarit ja seuraat digimarkkinoinnin tuloksellisuutta?: Christoffer Rönnblad, McDonald's (pdf)
- Miten maksulliset sisällöt vaikuttavat median yleisöön?: Johanna Suhonen, Director, Kauppalehti (pdf)
Markkinointialan superliitot IAB & MTL ovat lyöneet hynttyyt yhteen tarjoillakseen Sinulle ajankohtaisimman digitietopaketin koko markkinointipäättäjän ostoprosessista yhdellä kertaa.
Sammuta kytevä tiedontarve & Lataa kirkkaimmat patruunat pakkiisi!
Alustava seminaariohjelma:
13.00 Intro
- Antti Leino, Experienced Digital Marketer, Seminaarin juontaja
13.15 Globaalit digitrendit 2013 ja kovimmat caset maailmalta
- Hanna Forsström, Client Services Director, White Sheep Isobar
- Antti Kaihlanen, Strategy Director, White Sheep Isobar
13.45 Käyttäjälähtöiset ja päätelaiteriippumattomat verkkopalvelut, case Sanoma
- Mikael Liljedahl, Head of Online Development, Helsingin Sanomat
14.15 Ostotavat muuttuvat, kohdentaminen on must, sisällöt ja mainonta ovat käsi kädessä – Mitä teet seuraavaksi?
- Antti Kallio, Planning Director, Dagmar
14.45 Tauko
15.00 Ilotulituksesta leirinuotioille – muuttuva markkinointi, case Valio
- Jussi-Pekka Erkkola, Head of Digital Marketing, Valio
15.30 Miten asetat oikeat mittarit ja seuraat digimarkkinoinnin tuloksellisuutta?
- Christoffer Rönnblad, Marketing Manager, McDonald's
16.00 Miten maksulliset sisällöt vaikuttavat median yleisöön?
- Johanna Suhonen, Director, Content Sales, Kauppalehti
16.30 Yhteenveto
17-19
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Get together -tilaisuus
Kun digipotti on onnistuneesti räjäytetty, karistellaan pölyt kollegoiden hartioilta vapaamuotoisen verkostoitumisen merkeissä.
29.11.2023
Seminaari: Voittava verkkokauppamarkkinointi
Marraskuun IAB-seminaarissa sukellamme verkkokauppamarkkinoinnin monipuoliseen maailmaan, joka on kehittynyt merkittävästi viime vuosien digitalisoitumisen myötä. Digikaupan merkitys on vahvistunut ja sen osuus markkinoilla kasvaa jatkuvasti. Osallistumalla seminaariin saat kattavan katsauksen siihen, kuinka voit hyödyntää digimarkkinoinnin työkaluja ja luoda menestyvän verkkokaupan markkinointistrategia.
lue lisää29.11.2023
TULOS webinaarit - osa 3: Google Updates - Havainnot päivityksistä Suomesta ja maailmalta!
Digitaalinen markkinointi on alati muuttuva alue. Googlen algoritmien päivitykset ovat muovanneet hakukoneiden tuloksia merkittävästi niin Suomessa kuin globaalistikin. Mutta mitkä asiat ovat tärkeitä ottaa huomioon hakukoneoptimoinnin ja sisällöntuotannon näkökulmasta tulevaisuudessa? Webinaarissamme sukellamme näiden ja muiden aiheiden syvempiin yksityiskohtiin.
lue lisää01.12.2023
TULOS webinaarit - osa 4: Ota digianalytiikka osaksi liiketoimintaasi
Everestin huipulle harva pääsee ilman opasta. Sama pätee yrityksesi markkinointistrategiaan, joka vaatii analytiikan toimia suunnannäyttäjänään. Webinaarissamme opastamme sinua ymmärtämään analytiikan tarpeellisuuden ja annamme ohjeita siitä, miten rakennat toimivan mittausjärjestelmän.
lue lisää13.12.2023
Webinaari: Mittaa ja menesty
Mainonnan ja markkinoinnin mittaaminen ja mittarit kehittyy vauhdilla. Viime aikoina on tullut tärkeitä uusia mittareita, kuten mainonnan hiilijalanjälki sekä attention. Ei pidä myöskään unohtaa edelleen tärkeitä mittareita, kuten brändin pitkän aikavälin kehittyminen sekä tuloksellisuuden näkökulmasta raaka myyntidata.Webinaariin osallistumalla pysyt ajan hermolla uusimmista mittaamisen trendeistä ja saat hyödyllistä tietoa alan asiantuntijoilta.
lue lisää