![Icon](https://www.iab.fi/media/layout/img/pallot.png)
Kovimmat paukut digimenestykseen 2013!
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- Ostotavat muuttuvat, kohdentaminen on must, sisällöt ja mainonta ovat käsi kädessä: Antti Kallio, Dagmar (pdf)
- Ilotulituksesta leirinuotioille – muuttuva markkinointi, case Valio: Jussi-Pekka Erkkola, Valio (pdf)
- Miten asetat oikeat mittarit ja seuraat digimarkkinoinnin tuloksellisuutta?: Christoffer Rönnblad, McDonald's (pdf)
- Miten maksulliset sisällöt vaikuttavat median yleisöön?: Johanna Suhonen, Director, Kauppalehti (pdf)
Markkinointialan superliitot IAB & MTL ovat lyöneet hynttyyt yhteen tarjoillakseen Sinulle ajankohtaisimman digitietopaketin koko markkinointipäättäjän ostoprosessista yhdellä kertaa.
Sammuta kytevä tiedontarve & Lataa kirkkaimmat patruunat pakkiisi!
Alustava seminaariohjelma:
13.00 Intro
- Antti Leino, Experienced Digital Marketer, Seminaarin juontaja
13.15 Globaalit digitrendit 2013 ja kovimmat caset maailmalta
- Hanna Forsström, Client Services Director, White Sheep Isobar
- Antti Kaihlanen, Strategy Director, White Sheep Isobar
13.45 Käyttäjälähtöiset ja päätelaiteriippumattomat verkkopalvelut, case Sanoma
- Mikael Liljedahl, Head of Online Development, Helsingin Sanomat
14.15 Ostotavat muuttuvat, kohdentaminen on must, sisällöt ja mainonta ovat käsi kädessä – Mitä teet seuraavaksi?
- Antti Kallio, Planning Director, Dagmar
14.45 Tauko
15.00 Ilotulituksesta leirinuotioille – muuttuva markkinointi, case Valio
- Jussi-Pekka Erkkola, Head of Digital Marketing, Valio
15.30 Miten asetat oikeat mittarit ja seuraat digimarkkinoinnin tuloksellisuutta?
- Christoffer Rönnblad, Marketing Manager, McDonald's
16.00 Miten maksulliset sisällöt vaikuttavat median yleisöön?
- Johanna Suhonen, Director, Content Sales, Kauppalehti
16.30 Yhteenveto
17-19
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Get together -tilaisuus
Kun digipotti on onnistuneesti räjäytetty, karistellaan pölyt kollegoiden hartioilta vapaamuotoisen verkostoitumisen merkeissä.
28.08.2024
Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla
Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.
lue lisää04.09.2024
Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.
lue lisää11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää