Icon
Tallenne: DIGI(stä)BISNESTÄ Tallenteet

Tallenne: DIGI(stä)BISNESTÄ

18.10.2022

Fokuksessa siis yritysten liiketoiminnan nopea digitalisoituminen post-pandemia maailmassa ja transformaatioon kiinteästi liittyvät teemat kuten markkinoinnin ROI, verkkokauppa sekä verkkokaupan avainmittaristo, digitaaliset asiakaspolut sekä markkinoinnin pelillistäminen. Kiinnostavissa puheenvuoroissa käsitellään kuinka jalkauttaa Growth Hacking -toimintatapoja osaksi yrityksen markkinointia, miten löytää mm. somepalveluista oleelliset tiedot yrityksen digistrategian tukemiseen ja miten verkkokaupan mittaripaljoudesta löydetään juuri ne oikeat mittarit dashboardiin.

DIGI(stä)BISNESTÄ -tapahtuma sopii kaikille mainonnan, markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisen parissa työskenteleville riippumatta siitä, painottuuko oma työrooli kuluttaja- tai b2b-markkinointiin, asiantuntijapalveluiden myymiseen tai julkaisuliiketoimintaan.

Webinaarissamme 13.10.2022 olivat puhumassa: Sanoma, Dagmar, Playable, Meltwater ja Custobar.  Tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimi Sanoma.

Ohjelma

13:30 Tervetuloa - Pasi Raassina / IAB Finland & Jaakko Kuivalainen / Sanoma

13:40 Kuinka digitalisoida b2b-liiketoimintaa yhdessä asiakkaiden kanssa - Aapi von Creutlein / Sanoma (prese)

14:00 Verkkokaupan liiketoiminnan avainmittarit - Tatu Kuivalahti / Custobar (prese)

14:20 Sosiaalinen media digitaalisen strategian tukena - Juri Volama / Meltwater (prese)

14:40 IAB Studio: Miten saavutetaan verkkokaupan seuraava askel markkinoinnilla? - Hanna Jerkku / Tietoevry, Petri Vatanen / Sanoma ja Janica Soppela / Ignia

15:05 Sitouta yleisösi ja paranna konversiota pelillistämällä sisältöjä - Max Söderholm / Playable & Linda Katila / Oomi Energia (prese)

15:25 Kuinka jalkauttaa kasvumarkkinoinnin toimintatavat ketterimmin markkinointiisi? - Heikki Pieniniemi / Dagmar (prese)

15:45 Loppusanat Pasi Raassina / IAB Finland & Jaakko Kuivalainen / Sanoma

 

15.04.2024

LIVESTRIIMI: Marketing Next - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää

03.04.2024

Tallenne: Tekoälykäs markkinointi

Tässä webinaarissa keskitymme antamaan konkreettisia esimerkkejä ja käytännön vinkkejä, joita voit välittömästi soveltaa omaan työhösi. Aiheet kattavat laajan kirjon, aina personoiduista asiakaskokemuksista ja datan analysoinnista, audion käytöstä innovoinnissa ja digitaalisen mainonnan automatisoinnista, mainonnan tuotannon tehostamiseen tekoälyn avulla.

lue lisää

25.03.2024

Tallenne: Ohjelmallinen ei koskaan kuole

Tervetuloa katsomaan IAB:n maaliskuun seminaarin tallennetta, jossa pureudutaan ohjelmallisen mainonnan tulevaisuuteen evästeettömässä maailmassa. Seminaarin hosteina toimivat Pasi Raassina IAB Finlandilta ja Jenni Korhonen Adformilta, jotka johdattivat meidät läpi aiheen asiantuntijoiden esityksistä.

lue lisää

07.03.2024

Tallenne: IAB Tietoisku

Tervetuloa katsomaan IAB Finlandin ensimmäistä IAB Tietoiskua! Tässä tapahtuman tallenteessa pääset sukeltamaan syvälle digitaalisen markkinoinnin maailmaan, kun esittelemme työryhmiemme tuotoksia.

lue lisää