Icon
Smart Marketing 2020 Tapahtumat

Smart Marketing 2020

12.11.2019, 8:30-12:00, Finnkino Kinopalatsi, Kaisaniemenkatu 2, 00100 Helsinki

  

SMART MARKETING

Tätä on martech 2020!

Markkinointiteknologiat toimeenpanevat entistä tehokkaammin yritysten markkinointitoimenpiteitä. Digitaalisen markkinoinnin kiihtyvässä kehittyessä syntyy uusia logiikoita, teknologiatoimittajia sekä toimintatapoja päivittäin. Samalla mainostajien sekä kuluttajien keskuudessa nousevat trendit kuten läpinäkyvyys, luottamus, vastuullisuus ja turvallisuus haastavat sekä palvelutoimittajien että mainostavien yritysten tietotaitoa.

IAB Finlandin Smart Marketing -seminaari avaa perusteellisesti ja selvästi kaiken tarpeellisen markkinointiteknologiasta ja valmistaa meidät vuoteen 2020. Seminaarissa keskitymme koti- ja kansainvälisten asiantuntijoiden johdattamana siihen, kuinka onnistumme digitaalisessa markkinoinnissa paremmin sopivaa teknologiaa hyödyntäen.

 

Lataa seminaarimateriaalit tästä:

 

Puhujat:


Johanna Vartiainen
Johanna tarkastelee mainontaa digitaalisesta ekosysteemistä haastaen itseään ja muita uuden kehittämisessä. Häntä kiehtoo se, että digitaalinen maailma ei ole koskaan valmis ja joka päivä syntyy uusia mahdollisuuksia markkinoijalle.


Andrew Giordano / VP, Revenue Operations
Andrew is DoubleVerify’s Vice President of Revenue Operations based out of the company’s London office. He is responsible for managing revenue across EMEA, the company’s strategic growth plans, and working closely with other operational and product teams at DoubleVerify to drive innovation. Andrew has extensive experience in the verification space having worked at DoubleVerify since 2011 and has been integral in driving market awareness and education on brand safety, fraud, viewability and the application of these services to enrich customer data and media analytics. In addition to working at DoubleVerify, Andrew serves as an Advisor to multiple companies in the digital media industry and as a Board Member of Maas Media Group.


Dr. Jochen Schlosser / Chief Strategy OfficerDr.
Jochen Schlosser is Adform’s Chief Strategy Officer and is responsible for the company’s strategic vision and alignment on a global level. For more than ten years, Jochen has been a driving force for data-driven businesses and innovations across various industries such as Pharma, Finance, and Marketing. Before joining Adform, Jochen was a Member of the Executive Board at uniquedigital (SYZYGY Group). He holds a graduate degree in computer science, with a minor in psychology, from RWTH Aachen and a scientific doctoral degree from University of Hamburg.


Petri Vatanen
Petri on digitaalisen maailman moni- ja syväosaaja, jonka tekninen tausta verkkopalvelujen kehittämisestä yhdistyy vuosien markkinointiosaamiseen uniikilla tavalla.


Jimi Rantanen
Jimi Rantanen on vuodesta 2017 asti toiminut osana Lippu.fi digitoimistoa ja ollut vahvasti mukana kehittämässä Lippu.fin markkinoinnin työkaluja sekä tapahtumien digitaalista markkinointia lipunmyynnin edistämiseksi.

 

Yhteistyössä:

05.03.2024

IAB X DAGMAR koulutus: Gen Z:n tavoittaminen vaikuttajien avulla

Miten Gen Z:aan saa yhteyden vaikuttajamarkkinoinnilla? Koulutus käsittelee Gen Z:n mediakäyttäytymistä, heihin toimivaa sisältöä sekä kanavia. Koulutuksessa sukelletaan Gen Z:n maailmaa vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta. Esitämme koulutuksessa konkreettisia vinkkejä, statistiikka Gen Z:n mediakäyttäytymisestä sekä esimerkkejä toimivasta sisällöstä. Kerromme miten vaikuttajamarkkinoinnin lainalaisuuksia hyödyntäen pysyt suunnittelemaan kohdeyleisölle resonoivaa sisältöä.

lue lisää

06.03.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

21.03.2024

Seminaari: Ohjelmallinen ei koskaan kuole

Tervetuloa IAB:n maaliskuun seminaariin, jossa keskitytään ohjelmallisen mainonnan tulevaisuuteen ja siihen, kuinka mainostajat sekä julkaisijat voivat sopeuttaa toimintaansa evästeettömään maailmaan. Markkinalla on ollut puhetta, että ohjelmallinen mainonta kohtaisi merkittäviä vaikeuksia kolmannen osapuolen evästeiden poistuessa, mutta tämä on turha huoli!

lue lisää

03.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 3.4.2024 klo 15:00 - 16:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää