Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

13.10.2020

Martech blueprint on Rosettan kivi keskusteluihin markkinoinnin ja IT:n välillä

Ajoittain löydämme itsemme palaverista, jossa kaikki puhuvat eri kieltä. IT:n vuokaaviot näyttävät markkinoinnille hieroglyfeiltä ja markkinoinnin konseptit kuulostavat IT:lle muinaiselta kreikalta. Ongelma on yhteinen ja se kaipaa ratkaisuja.

lue lisää

08.06.2020

Suosikkiopas päivittyi: Markkinointiteknologian opas 2.0

Martech -työryhmä päivitti IAB:n kaikkien aikojen ladatuimman Markkinointiteknologian oppaan, jonka uusin versio venähti melkein satasivuiseksi

lue lisää

30.10.2019

Markkinoinnin dataharhaisuudesta datakeskeisyyteen

Mitkä asiat meidän on syytä pitää mielessä dataa hyödynnettäessä varsinkin, kun perustamme nykyään huomattavan suuren osan liiketoimintakriittisistä päätöksistä sekä markkinoinnin käyttötapauksista ja toimenpiteistä sen varaan

lue lisää

03.10.2019

Terveisiä rapakon takaa – Mitä jäi mieleen MarTechEast 2019 -seminaarista?

"Mikäli markkinoijan tulisi valita yksi seminaari mihin lähteä ensi vuonna, suosittelin ehdottomasti tätä."

lue lisää