Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

08.06.2020

Suosikkiopas päivittyi: Markkinointiteknologian opas 2.0

Martech -työryhmä päivitti IAB:n kaikkien aikojen ladatuimman Markkinointiteknologian oppaan, jonka uusin versio venähti melkein satasivuiseksi

lue lisää

07.05.2020

Kuinka luoda laadukas, dataohjautuva asiakaskokemus

Yhdenmukainen asiakaskokemus sekä laadukas, vaikuttava asiakasviestintä ovat jokaisen markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisen tavoitelistalla varsin korkealla. Jotta tämä on mahdollista, täytyy varsin monen myös asiakkaalle näkymättömän ”esiripun” takana olevan asian olla kunnossa.

lue lisää

09.04.2020

Haastava, mutta tarpeellinen mainonnan teknologioiden viidakko

Markkinointiteknologioiden merkitys ja niiden hyödyntämisen osaaminen ovat nousseet uudelle tasolle koko maailmaa koettelevan poikkeustilan myötä. Markkinointiteknologioita on olemassa tuhansia, keskitymmekin tässä blogikirjoituksessa pääasiassa mainonnan teknologioihin.

lue lisää

13.03.2020

Kokeilukulttuuri auttaa markkinointiteknologioiden viidakossa

Ajattele ja toimi Leanisti. Toteuta Sprintti-mallilla. Kehitä Growth hackingin ja Kata-harjoitusten avulla sekä viimeisimpänä - opiskele Design Thinkingiä. Ota mukaasi noin kymmenen eri markkinointiteknologiaa, joilla on kaikilla jokin 3-kirjaiminen lyhenne ja avot! Olet edellä kilpailijoitasi. Helppoa. Yleensä ihan kaikkia buzzwordejä ei kannata käyttää samassa kappaleessa, mutta markkinointiteknologioiden viidakossa se tuntuu olevan usein enemmän sääntö kuin poikkeus.

lue lisää