Tallenne: DIGI(stä)BISNESTÄ
Fokuksessa siis yritysten liiketoiminnan nopea digitalisoituminen post-pandemia maailmassa ja transformaatioon kiinteästi liittyvät teemat kuten markkinoinnin ROI, verkkokauppa sekä verkkokaupan avainmittaristo, digitaaliset asiakaspolut sekä markkinoinnin pelillistäminen. Kiinnostavissa puheenvuoroissa käsitellään kuinka jalkauttaa Growth Hacking -toimintatapoja osaksi yrityksen markkinointia, miten löytää mm. somepalveluista oleelliset tiedot yrityksen digistrategian tukemiseen ja miten verkkokaupan mittaripaljoudesta löydetään juuri ne oikeat mittarit dashboardiin.
DIGI(stä)BISNESTÄ -tapahtuma sopii kaikille mainonnan, markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisen parissa työskenteleville riippumatta siitä, painottuuko oma työrooli kuluttaja- tai b2b-markkinointiin, asiantuntijapalveluiden myymiseen tai julkaisuliiketoimintaan.
Webinaarissamme 13.10.2022 olivat puhumassa: Sanoma, Dagmar, Playable, Meltwater ja Custobar. Tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimi Sanoma.
Ohjelma
13:30 Tervetuloa - Pasi Raassina / IAB Finland & Jaakko Kuivalainen / Sanoma
13:40 Kuinka digitalisoida b2b-liiketoimintaa yhdessä asiakkaiden kanssa - Aapi von Creutlein / Sanoma (prese)
14:00 Verkkokaupan liiketoiminnan avainmittarit - Tatu Kuivalahti / Custobar (prese)
14:20 Sosiaalinen media digitaalisen strategian tukena - Juri Volama / Meltwater (prese)
14:40 IAB Studio: Miten saavutetaan verkkokaupan seuraava askel markkinoinnilla? - Hanna Jerkku / Tietoevry, Petri Vatanen / Sanoma ja Janica Soppela / Ignia
15:05 Sitouta yleisösi ja paranna konversiota pelillistämällä sisältöjä - Max Söderholm / Playable & Linda Katila / Oomi Energia (prese)
15:25 Kuinka jalkauttaa kasvumarkkinoinnin toimintatavat ketterimmin markkinointiisi? - Heikki Pieniniemi / Dagmar (prese)
15:45 Loppusanat Pasi Raassina / IAB Finland & Jaakko Kuivalainen / Sanoma
07.03.2024
Tallenne: Gen Z:n tavoittaminen vaikuttajien avulla
Tervetuloa tutustumaan koulutustallenteeseen "Miten Gen Z:aan saa yhteyden vaikuttajamarkkinoinnilla?" Tässä koulutuksessa pureudumme syvällisesti siihen, kuinka voit tavoittaa ja kytkeytyä Gen Z -sukupolveen vaikuttajamarkkinoinnin avulla
lue lisää15.02.2024
Tallenne: Master Your GDPR - Internet ilman kohdennettua mainontaa 24
Master your GDPR -webinaarissamme joukko Suomen eturivin tietosuoja-asiantuntijoita opasti osallistujia syventymään GDPR:n, evästehyväksyntöjen, tekoälyn ja monien muiden tietosuojakysymysten monimutkaiseen maailmaan.
lue lisää14.02.2024
Tallenne: Missä asiakaspolun vaiheessa vaikuttajat ovat?
Tässä koulutuksessa syvennymme siihen, miten vaikuttajamarkkinointia voidaan hyödyntää eri vaiheissa asiakkaan ostopolulla – alkaen tietoisuuden herättämisestä aina ostopäätöksen tekemiseen. Keskustelemme siitä, missä asiakaspolun vaiheissa vaikuttajamarkkinointi on tehokkain ratkaisu ja milloin markkinoijan tulisi harkita muita markkinointikeinoja.
lue lisää08.02.2024
Tallenne: Industry Insider: Attention! Tuloksia mainostajalle ja tuloja julkaisijalle
Tässä ainutlaatuisessa tapahtumassa sukelsimme digimarkkinoinnin eturintamassa vellovan Attentionin eli huomionarvon optimointiin ja mittaamiseen. Tavoitteenamme oli avata ovia tehokkaampaan markkinointiin ja suurempiin tuottoihin julkaisijoille. Webinaarissa tiivistettiin ja jaettiin tietoa alan asiantuntijoiden viimeisimmistä näkemyksistä ja tutkimustuloksista Attentionin hyödyistä, mittaamisesta ja käytöstä eri formaateissa. Lisäksi tarjolla oli syväsukellus case Teliaan, jossa pääsimme näkemään Attentionin käytännön soveltamisen.
lue lisää