
IAB Finland x DoubleVerify – Industry Insider: Attention, AI, Sustainability
Videostriimauksesta ChatGPT:hen - kuluttajat ympäri maailman omaksuvat uusia ja jännittäviä tapoja luoda, jakaa sekä nauttia sisällöstä sekä löytäen yhteyksiä brändien kanssa. Sisällön kulutuksen lisäksi myös sisällön luomisen määrä kasvaa ennätysmäisesti, mikä tarjoaa paljon mahdollisuuksia mainostajille, mutta voi antaa myös liiketoiminnallisia haasteita.
Huomion herättäminen on mainonnan ytimessä – mitä hyötyä mainoksesta on, jos se ei sitouta ja aktivoi kohdeyleisöään? Jakamattoman huomion herättäminen on kuitenkin brändeille entistä haastavampaa ottaen huomioon sisällön sekä mainonnan digitalisoituvan kuluttajakokemuksen nopeuden.
Vastuullisuudesta on tullut päähuolenaihe monille brändeille. Kuluttajat odottavat brändeiltä yhä enemmän hiiljalanjäljen pienentämistä, myös mainontaan liittyvien päästöjen osalta. Kuinka digitaalisen mainonnan hiilijalanjälkeä voidaan mitata ja vähentää sekä mikä rooli sillä tulisi olla mediasuunnittelusta lähtien?
Tule mukaan, kun keskustelemme näistä ja monista muista mielenkiintoisista digimainonnan trendeistä
Tapahtuman tiedot:
- Striimi on avoin kaikille
- Striimi on interaktiivinen – osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä chatin kautta
- Tapahtuma tallennetaan myöhempää katsomista varten
- Jos haluat livetilaisuuteen, ilmoita halukkuudesta ilmoittautumislomakkeella
Lämpimästi tervetuloa!
Ohjelma
14:30 Ovet auki
15:00 Tervetuloa - Lawrence Horne / DoubleVerify & Pasi Raassina / IAB Finland
15:20 Trends to Watch: From Insights to Actions - Johanna Wahlroos / DoubleVerify
15:50 Panel discussion: Driving Performance and Sustainability through Algorithmic Optimisations - Katariina Uljas-Ahl / Dagmar, Elina Lammintausta / Neste, Juha Halmesvaara / dentsu Finland, Kenny Spangberg / DoubleVerify, Christopher Fernandez / Matterkind
16:30 Networking & Drinks
11.10.2023
Seminaari: Digin uudet menestystekijät
Seminaarissa sukelletaan syvälle emerging mediaan, eli nouseviin digitaalisiin markkinointikanaviin. Aikakaudessa, jossa mm. DOOH, digiaudio, CTV, Retail media sekä gaming ovat muuttamassa tapaa, jolla markkinointiamme teemme, on välttämätöntä pysyä ajan tasalla ja ymmärtää näiden kanavien potentiaali. Tämä seminaari tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kuulla alan asiantuntijoiden näkemyksiä, analyysejä ja ennen kaikkea konkreettisia case-esimerkkejä. Miksi esimerkiksi kannattaisi panostaa Amazoniin? Tämän kuulet seminaarissa!
lue lisää