
Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
13.01.2023
IAB Finland 2023 - Kattoteemana vastuullisuus
IAB:n vuoden 2023 painopistealueet tukevat niin mainostajien, julkaisijoiden kuin palveluntarjoajien liiketoimintaa. Kattoteemana on digimainonnan vastuullisuus ja muut painopisteet ovat digitaalisen osaamisen ja ymmärryksen kasvattaminen, verkkokauppamarkkinointi sekä mainonnan kohdentaminen ja mittaaminen. IAB:n toiminnassa on tänä vuonna mukana ennätysmäärä jäseniä sekä Industry ja Premium -kumppaneita.
lue lisää20.12.2022
IAB Studio: Vastuullisuus markkinoinnin työpöydällä
IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa meillä on studiossa Miran kanssa Mirka Rikman Dagmarilta ja hän toimii siellä Senior Media Investment Strategina, Elina Lammintausta Nesteeltä, jossa hän toimii tittelillä Team Leader, Brand Performance Marketing ja kolmantena vieraana Jaakko Rautanen, joka toimii ChannelFactoryn maajohtajana Suomessa.
lue lisää28.04.2022
IAB Studio: Vastuullisuus markkinoinnissa – Brand Safety ja Brand Suitability
Pasilla on tänään IAB Studiossa vieraina Johanna Vartiainen Almalta ja Johannes Hocksell Sanomalta puhumassa mainonnan vastuullisuudesta ja selvitetään mitä Brand Safety ja Brand Suitability oikein tarkoittavatkaan.
lue lisää18.03.2022
IAB Studio: Mitä ihmettä Google Analyticsin ympärillä tapahtuu
Meillä kävi IAB Studiossa Pasin vieraina Christopher Fernandez Matterkindilta ja Petri Mertanen Mertanen Analyticisilta puhumassa päivän polttavasta aiheesta: mitä ihmettä Google Analyticsin ympärillä tapahtuu?
lue lisää