Icon
HOT or NOT 2012 -seminaari Tapahtumat

HOT or NOT 2012 -seminaari

29.11.2012

Seminaariohjelma:

08.30 Breakfast
09.00 WELCOME!
Birgitta Takala, General Director, IAB Finland & Antti Isokangas, Ali Consulting, Moderator

BIG DATA
09.10 The Hype, the Reality & the Different Use Cases – Enreach, Dr. Erik Wallin
Does (Big) data have intrinsic value, or is value only created when the right kind of data is applied to the right use case? A deep dive into what Big Data actually means for digital publishers and marketers today - and tomorrow.
09.30 Predictive Behavioral Targeting – Nugg.ad, Thomas Schnoor
09.50 Competitive Advantage in Personalized Web – Frosmo, Mikael Gummerus
In Web everything is copied rapidly. What lessons has Frosmo learned about creating a Competitive Advantage in Personalized Web ranging from social games and e-commerce to media services.
10.10 Real Time Bidding – Adform, Jesper Urban
Programmatic buying, ad exchanges and Real Time Bidding are changing the industry and the way we work with online advertising. High growth rates and our ability to continuously produce better results and increase value for advertisers will drive investments and innovations in the field for many years.
10.30 Break

INSPIRATION
10.40 Online Video Advertising – smartclip, Jaakko Rautanen & Magnus Hultman
How to reach the audience with online video advertising!
11.00 Marketing in Social Virtual Worlds: Game Worlds as a Marketing Channel – CyberLightning, Elina Rosenlund
What kind of an environment a game world is for advertising? How can a company reach customers in a virtual game world? Game worlds offer both opportunities and challenges as a new kind of channel for marketing, advertising and communications. We will go through the main themes that label the special characteristics of advertising and marketing in the social virtual worlds and in the game worlds.
11.20 Branding Units & IAB CASE Teaser – Adform, Christopher Fernandez
11.45 Conclusion, Comments, Questions & THANKS!

05.03.2024

IAB X DAGMAR koulutus: Gen Z:n tavoittaminen vaikuttajien avulla

Miten Gen Z:aan saa yhteyden vaikuttajamarkkinoinnilla? Koulutus käsittelee Gen Z:n mediakäyttäytymistä, heihin toimivaa sisältöä sekä kanavia. Koulutuksessa sukelletaan Gen Z:n maailmaa vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta. Esitämme koulutuksessa konkreettisia vinkkejä, statistiikka Gen Z:n mediakäyttäytymisestä sekä esimerkkejä toimivasta sisällöstä. Kerromme miten vaikuttajamarkkinoinnin lainalaisuuksia hyödyntäen pysyt suunnittelemaan kohdeyleisölle resonoivaa sisältöä.

lue lisää

06.03.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

21.03.2024

Seminaari: Ohjelmallinen ei koskaan kuole

Tervetuloa IAB:n maaliskuun seminaariin, jossa keskitytään ohjelmallisen mainonnan tulevaisuuteen ja siihen, kuinka mainostajat sekä julkaisijat voivat sopeuttaa toimintaansa evästeettömään maailmaan. Markkinalla on ollut puhetta, että ohjelmallinen mainonta kohtaisi merkittäviä vaikeuksia kolmannen osapuolen evästeiden poistuessa, mutta tämä on turha huoli!

lue lisää

03.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 3.4.2024 klo 15:00 - 16:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää