Icon
Tallenne: Tekoälykäs markkinointi Tallenteet

Tallenne: Tekoälykäs markkinointi

03.04.2024


Tervetuloa sukeltamaan tekoälyn ja markkinoinnin risteykseen! Tämä tallenne tarjoaa syvällisen katsauksen siihen, miten tekoäly muuttaa markkinointialaa – nyt ja tulevaisuudessa. Webinaarin asiantuntijat jakavat näkemyksiään ja kokemuksiaan siitä, miten tekoälyä voidaan hyödyntää markkinoinnissa uudella ja innovatiivisella tavalla.

Tässä webinaarissa keskityimme antamaan konkreettisia esimerkkejä ja käytännön vinkkejä, joita voit välittömästi soveltaa omaan työhösi. Aiheet kattavat laajan kirjon, aina personoiduista asiakaskokemuksista ja datan analysoinnista, audion käytöstä innovoinnissa ja digitaalisen mainonnan automatisoinnista, mainonnan tuotannon tehostamiseen tekoälyn avulla. Saat kuulla, miten tekoäly voi toimia liiketoiminnan kasvun veturina syventämällä asiakasymmärrystä ja miten se voi mullistaa mainonnan tuotannon prosessit.

Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus pysyä ajan tasalla markkinoinnin uusimmista trendeistä ja teknologisista innovaatioista. Tapahtuma on suunniteltu kaikille digitaalisessa ympäristössä toimiville asiantuntijoille ja yrityksille, oli roolisi sitten julkaisija, mainostaja, palvelun tuottaja tai ostaja.

Älä jätä käyttämättä tätä mahdollisuutta syventää ymmärrystäsi tekoälyn roolista digitaalisessa markkinoinnissa ja varaa paikkasi nyt tässä maksuttomassa webinaarissa. Liity mukaan oppimaan, miten voit hyödyntää tekoälyä oman markkinointistrategiasi kehittämisessä ja saavuttaa uusia menestyksen tasoja!

Ohjelma

Tervetuloa - Mira Vaurula | IAB Finland & Pasi Raassina | IAB Finland

Reality-check tekoälykkäälle markkinoijalle - Jukka Niittymaa | Sherpa (lataa prese)

Hyödynnä tekoälyä markkinoinnissa - vie personoidut omnikanavaiset asiakaskokemukset seuraavalle tasolle - Samuel Tenhunen | Tietoevry & Sami Pappila | Microsoft Finland (lataa prese)

Tekoälyn hyödyntäminen audiossa ja innovoinnissa - Sini Kervinen | Bauer Media (lataa prese)

Liiketoimintalähtöinen markkinointi tekoälyllä - Jere Meriluoto | Superlines (lataa prese)

Tekoälyn mahdollisuudet digitaalisessa mainonnassa ja datan analysoinnissa - Petri Mertanen | Mertanen Analytics (lataa prese)

Mainonnan tuotannon transformaatio - Anna Porvari | Kuubi (lataa prese)

Loppusanat - Mira Vaurula | IAB Finland & Pasi Raassina | IAB Finland

 

Ohessa Microsoftin Dynamics 365 Customer Insights demo generatiivisen tekoälyn hyödyntäminen markkinoinnin tehostamisessa, joka jäi webinaarissa esittämättä:

13.06.2024

Tallenne: Tietoisku - Katsaus digitaaliseen mediamarkkinaan

Kesäkuun Tietoiskussa kuultiin uunituoreet Adex 2023 tulokset Euroopan digimediamarkkinasta sekä valittuja paloja Suomen mediamarkkinan osalta. Lisäksi julkistettiin kahden työryhmän tuottamien tutkimusten tuloksia, aiheina digiaudio, erityisfokuksena podcastit sekä pelimainonta.

lue lisää

10.06.2024

Tallenne: Vastuullisuus digimarkkinoinnissa - Mitä? Miksi? Miten?

Tervetuloa IAB Finlandin vastuulisuus seminaarin tallenteen pariin. Vastuullisuus trendaa globaalisti, ja digimainonnan vastuullisuus on IAB painopiste jo toista vuotta. Aihe on laaja ja tärkeä, ja haasteina on standardien ja osaamisen puute niin Suomessa, Euroopassa kuin globaalistikin. Tapahtuma järjestettiin LIVENÄ Kinopalatsissa Finnkinon leffateatterissa ja sitä oli mahdollista seurata myös striimin kautta.

lue lisää

30.05.2024

Tallenne: Adnami x IAB: Attention ja mediastrategiat koulutuswebinaari

Tervetuloa katsomaan IAB Finlandin ja Adnamin yhteisen koulutuksen tallennetta, jossa käsiteltiin attentionin (huomionmittauksen) nykytilaa sekä attentionin viemistä strategiasta käytännön tasolle.

lue lisää

23.04.2024

Tallenne: Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tapahtumassa avattiin ovia uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskityimme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää