Icon
Tallenne: Mittaa ja menesty -webinaari Tallenteet

Tallenne: Mittaa ja menesty -webinaari

13.12.2023


Tervetuloa katsomaan Mittaa ja menesty! -webinaarin tallennetta, jossa pureudutaan syvällisesti mainonnan ja markkinoinnin mittaamisen uusimpiin trendeihin ja mittareihin. Tämä webinaaritallenne tarjoaa kattavan katsauksen alan nykyaikaisiin mittausmenetelmiin ja niiden merkitykseen brändien pitkän aikavälin kehityksessä.

Mitä opit tallenteesta?
Modernit mittaustekniikat brändivaikutusten arvioinnissa: Kantarin Tapio Heikinheimon asiantuntijuus valottaa, miten nykyaikaiset mittaustekniikat auttavat arvioimaan ja optimoimaan mainonnan pitkän aikavälin brändivaikutuksia.

Mainonnan huomion (Attention) merkitys: Sanoman Joonas Imeläisen ja dentsun Juha Halmesvaaran tutkimustulokset avautuvat siitä, miksi mainonnan huomio on tärkeä mittari ja miten sitä voidaan hyödyntää mainonnan suunnittelussa.

Syväsukellus huomion mittaamiseen: IAB Studiossa käydään syvällistä keskustelua huomion mittaamisesta IAB:n Pasin johdolla, mukana keskustelemassa Nostemedia, Adnami ja Viomba.

Kaupan median hyödyntäminen brändimainonnassa: SOK Smart Marketingin Sami Hiirsalmi ja Jyrki Kostilainen kertovat, miten brändit voivat hyödyntää kaupan median erityiskykyjä, mahdollistaen mainonnan tarkan mittaamisen aina ostoeuroihin asti.

Digimainonnan hiilijalanjäljen mittaaminen: Alma Median Johanna Vartiaisen esitys avaa, miten digimainonnan hiilijalanjälkeä voi mitata Alman Hiilimittarilla, tukien mainostajia kestävämpien valintojen tekemisessä.

Tutustu tallenteen puheenvuoroihin nyt ja varmista, että olet askeleen edellä markkinoinnin mittareiden kehityksessä.

Ohjelma

Tervetuloa - Mira Vaurula | IAB Finland ja Petri Mertanen | Mertanen Analytics (lataa prese)

Digimainonnan brändivaikutuksen mittarointi - Tapio Heikinheimo | Kantar (lataa prese)

Huomion voima mainonnan mittarina ja menestystekijänä - Joonas Imeläinen | Sanoma & Juha Halmesvaara | dentsu (lataa prese)

IAB Studio - Great Attention Debate. IAB:n Toiminnanjohtaja Pasi Raassina ohjaa keskustelua ja studiossa mukana superammattilaiset Katri Martin | Adnami, Markku Mäntymaa | Viomba ja Harri Virtanen | Nostemedia/YOC

Kaupan median menestyksen mittarit - Jyrki Kostilainen ja Sami Hiirsalmi | SOK Smart Marketing (lataa prese)

Alma Hiilimittari vastuullisen digimainonnan tukena - Johanna Vartiainen | Alma Media (lataa prese)

Webinaarin loppusanat - Mira Vaurula | IAB & Petri Mertanen | Mertanen Analytics

23.04.2024

Tallenne: Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tapahtumassa avattiin ovia uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskityimme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää

03.04.2024

Tallenne: Tekoälykäs markkinointi

Tässä webinaarissa keskitymme antamaan konkreettisia esimerkkejä ja käytännön vinkkejä, joita voit välittömästi soveltaa omaan työhösi. Aiheet kattavat laajan kirjon, aina personoiduista asiakaskokemuksista ja datan analysoinnista, audion käytöstä innovoinnissa ja digitaalisen mainonnan automatisoinnista, mainonnan tuotannon tehostamiseen tekoälyn avulla.

lue lisää

25.03.2024

Tallenne: Ohjelmallinen ei koskaan kuole

Tervetuloa katsomaan IAB:n maaliskuun seminaarin tallennetta, jossa pureudutaan ohjelmallisen mainonnan tulevaisuuteen evästeettömässä maailmassa. Seminaarin hosteina toimivat Pasi Raassina IAB Finlandilta ja Jenni Korhonen Adformilta, jotka johdattivat meidät läpi aiheen asiantuntijoiden esityksistä.

lue lisää

07.03.2024

Tallenne: IAB Tietoisku

Tervetuloa katsomaan IAB Finlandin ensimmäistä IAB Tietoiskua! Tässä tapahtuman tallenteessa pääset sukeltamaan syvälle digitaalisen markkinoinnin maailmaan, kun esittelemme työryhmiemme tuotoksia.

lue lisää