
Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
22.11.2021
Miksi digimarkkinoinnin ja liiketoiminnan yhdistäminen yhteisillä tavoitteilla ja mittareilla on tärkeää?
Ilman tavoitteita ja niille asetettuja mittareita eri toimenpiteiden tehokkuutta on vaikea mitata. Mittaaminen auttaa ymmärtämään tehdäänkö markkinoinnissa ja liiketoiminnassa oikeita asioita ja jos ei, niin se antaa viitteitä siitä mitä toiminnassa pitää muuttaa.
lue lisää14.05.2021
Vastaako Jouko Joku markkinointinne mittaamisesta ja tuloksellisuudesta?
Markkinoinnin ja erityisesti markkinointiviestinnän suunnittelu on niin hauskaa puuhaa, että mukaan hyppää helposti koko organisaatio. Eikä siinä vielä kaikki. Jokaisen lähipiirilläkin on paljon hyviä mielipiteitä oikeasta linjasta. Mutta kun pöydälle nostetaan markkinoinnin laaja-alainen mittaaminen ja tekemisen tulosten kylmäverinen arviointi, väki vähenee.
lue lisää10.03.2021
Tulevaisuudessa ratkaisee mitattavuus
Ulkomainonta on perinteisesti ollut suurten mainostajien brändimainontaa, jonka tavoittavuus on ollut laajaa, mutta mitattavuus hankalaa. Tämän vuoksi IAB:n digitaalisen ulkomainonnan työryhmän yksi pääteemoista vuonna 2021 on mitattavuus.
lue lisää01.11.2018
Kokemus on työnantajabrändin tärkein mittari
Yrityskulttuurin ei kuulukaan puhutella kaikkia
lue lisää