
UUTTA: IAB MIXX Awards Finland 2023
IAB MIXX Awards Finland on uusi värikäs palkintogaala, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään saman katon alle riemukkaaseen jälleennäkemiseen.
MIXX Awardsin ideana on palkita digimarkkinoinnin innovaatioiden lisäksi myös alan tekijöitä ja olemme siksi valinneet monta palkintokategoriaa ihmisten palkitsemiseen. IAB Finlandin toiminnassa aktiiviset jäsenet ovat elintärkeitä ja arvostettuja, näin IAB voi olla markkinassa vaikuttava tekijä.
Haluamme siis tuoda toukokuussa 25.5. digimarkkinoinnin eri tahot yhteen iloisissa merkeissä, palkiten alan ihmisiä ja onnistuneita toteutuksia.
MIXX Awards -palkintogaaloja järjestetään IAB:iden toimesta monissa Euroopan maissa. Eri maiden voittajat saavat myös mahdollisuuden osallistua IAB Europen MIXX Awards -kilpailuun.
Ottamalla osaa MIXX Awards -kilpailuun:
Saat huomiota ja tunnustusta työllesi
Inspiroit muita alan toimijoita
Haastat ja palkitset tiimiäsi
Hae mukaan 31.3.2023 mennessä!
Jos MIXX Awardisista heräsi kysymyksiä olethan yhteydessä Mira Vaurulaan (mira.vaurula@iab.fi, p. 040 168 0385)
21.03.2023
IAB Studio: Metaversumi - matka tulevaisuuden virtuaalimaailmoihin
IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa Pasin vieraana on Kristiina Banda ja Kalle Heinonen Adobelta. Jaksossa Pasi keskustelee vieraiden kanssa metaversumista ja sen käyttömahdollisuuksista. Mikä on metaversumi ja miten se palvelee esimerkiksi mainostajaa?
lue lisää24.02.2023
IAB Studio: Mikä ihmeen sometrendi?
IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa tämä IAB studio jakso on tehty IAB Finlandin sosiaalisen median työryhmässä. Jakso käsittelee sosiaalisen median trendejä, kuinka erottaa trendit ilmiöistä ja kuinka oppia tunnistamaan ja pysymään ajan tasalla niistä. Vieraana jaksossa ovat Maria Karttunen ja Mikko Wivolin Dagmarilta ja studio isäntänä toimii Sanoman Juho Rajala.
lue lisää07.02.2023
Konversi0-0ptimistit: Miten luoda parempaa asiakaskokemusta CDP-ratkaisuilla? CDP 2/2
Tässä KonversiO-Optimistien jaksossa Miralla on vieraana Niklas Tverin Elisalta ja Henri Maunuksela Dentsu Finlandilta. Henri ja Niklas toimivat molemmat IAB Finlandin markkinointi teknologian työryhmässä, jossa mm. Viime vuonna koostettiin markkinakysely keskitetystä asiakasdatasta ja CDP:stä.
lue lisää07.02.2023
Konversi0-0ptimistit: Keskitetyn asiakasdatan tärkeys korostuu markkinoinnissa CDP1/2
Tässä KonversiO-Optimistien jaksossa Miralla on vieraana Niklas Tverin Elisalta ja Henri Maunuksela Dentsu Finlandilta. Henri ja Niklas toimivat molemmat IAB Finlandin markkinointi teknologian työryhmässä, jossa mm. Viime vuonna koostettiin markkinakysely keskitetystä asiakasdatasta ja CDP:stä.
lue lisää