Icon
Yhteistyö IAB:n kanssa IAB

Yhteistyö IAB:n kanssa

Digitaalisuuden ykköstrendi tulevina vuosina on verkkokauppa, joka asettaa uusia vaateita myös markkinoinnille. Markkinoinnin kiinnittyessä yhä tiiviimmin yrityksen liiketoimintaan, markkinointi-investointien tulosten, ROI:n, luotettava mittaaminen sekä raportointi on elinehto.

Verkkokaupan lisäksi suuren muutoksen markkinaan tuo digimarkkinointia jo pitkään rytmittäneiden kolmannen osapuolen evästeiden poistuminen käytöstä myös Chromessa 2023 loppuun mennessä.

Näiden kahden megatrendin lisäksi nousevia markkinoinnin kehityssuuntia ovat mm:

Vuonna 2022 IAB Finland painottaa toiminnassaan digitaalista liiketoimintaa, osaamista ja ymmärrystä sekä kohdentamista ja mittaamista.

Entistä tiiviimpi yhteistyö IAB Finlandin kanssa auttaa jäsenyritystä tavoittamaan viesteillään suuria B2B-markkinoinnin kohderyhmiä, lisäämään omien ratkaisuiden tunnettuutta, kasvattamaan asiantuntijamielikuvaa sekä keräämään liidejä. Premium Partner ja Partner -jäsenmallien kautta yhteistyö IAB:n kanssa on entistä monipuolisempaa ja tehokkaampaa.

Tapahtumat ja webinaarit

Vuodessa järjestämme yli 10 tapahtumaa, jotka toistaiseksi järjestetään virtuaalisena. Puolet tapahtumista on isompia seminaareja, jotka ovat ilmaisia IAB:n jäsenille, mutta maksullisia ei-jäsenille ja puolet tapahtumista on tarkempia tietoiskuja, jotka järjestämme ilmaiseksi koko toimialalle. IAB:n jäsenenä voit hakea tapahtumiin puhumaan tai osaksi paneelikeskustelua. Jos olet kiinnostunut yhteistyöstä tapahtumien tai webinaarien suhteen, niin otathan yhteyttä!

Koulutuspartneruus

Järjestämme paljon koulutuksia digimarkkinoinnin eri teemoista. IAB:n jäsenenä voit myös päästä IAB:n koulutuspartneriksi, jos koet teillä olevan sellaista asiantuntijuutta, jonka jakaminen IAB:n muille jäsenille on arvokasta. Jos olet kiinnostunut koulutuspartneruudesta, olethan yhteydessä mira.vaurula@gmail.com!

IAB Podcast KonversiO-Optimistit

IAB Finland aloitti oman podcastsarjan toukokuussa 2020. Digimarkkinointiin keskittyviä jaksoja on julkaistu yhteensä kymmenen. Jaksoja voit kuunnella täältä.

Jäsenyritykset voivat tehdä kumppanijaksoja IAB:n kanssa. Jaksojen teemat mietitään yhdessä, mutta IAB hoitaa tuotannon yhteistyössä tuottajan Podifyn kanssa. Podcastyhteistyö on avaimet käteen tyylinen yhteistyö, ainoastaan tarvitaan jäsenyritykseltä asiantuntija ja näkemys!

Pyydä tarkempi tarjous podcastyhteistyöstä Miralta tai Pasilta!

Tutkimukset ja markkinakyselyt

IAB tuottaa myös tutkimuksia ja markkinakyselyitä, minkä on tarkoitus palvella koko toimialaa ja markkinaa. Jos sinulla on mielessä jokin aihe, mitä haluaisit tutkia, niin ota yhteyttä Pasiin ja voimme tutkia mahdollista yhteistyötä!

Blogi

IABlogi on IAB:n oma blogi, missä pääsee ääneen jäsenyritystemme asiantuntijat. Jos sinulla on kiinnostava teema, josta haluaisit kirjoittaa, niin ota yhteyttä!

Jäsenmaksut 2022

 

Jäsenmaskutaso Jäsenmaksu € / vuosi
Start up -jäsenet 300
Pienyritysjäsenet 720
Ei-kaupalliset yhteisöt 720
Yritysjäsenet 2 250
Konsernijäsenet 4 150
Partner -jäsenet 5 150
Premium Partner -jäsenet 7 200
Industry Partner -jäsenet 15 000

Industry Partner -jäsenyys


Premium Partner -jäsenyys

Koska jäsenmäärä yllä mainituissa ryhmissä on rajoitettu, paikat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Partner -jäsenyys

Yritysjäsenyys

Konsernijäsenyys

Start up -jäsenyys

Pienyritysjäsenyys

Ei-kaupalliset yhteisöt


IAB:n jäsenkausi on kalenterivuosi. Jäsenmaksun voi suorittaa haluttaessa kahdessa osassa, lisämaksu 100 €.

IAB Europen jäsenmailla on käytössä maakohtaiset jäsenmaksumallit. Kansainvälisten yritysten jäsenmaksu IAB Europelle ei tuo maajäsenyyttä eli jäsenyyttä IAB Finlandille.

IAB Finland ry:n säännöt

Lue IAB:n säännöt täältä!

Kysy lisää jäsentasoista: pasi.raassina(at)iab.fi, puh 040 575 3726.

Highlight picture
Liity jäseneksi

Täytä lomakkeen tiedot ja liity IAB:n jäseneksi! Fill the form and join IAB Finland!

lue lisää