![Icon](https://www.iab.fi/media/layout/img/pallot.png)
Yhteistyössä: DigiArena Helsinki
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
Järjestäjä: Easyfairs
DigiArenaHelsinki on uusi markkinoinnin ja myynnin digitaalisia liiketoimintamahdollisuuksia avaava ajankohtaistapahtuma, jossa IAB Finland on yhteistyökumppanina. Tapahtuma on suunnattu markkinoijille, liiketoimintajohdolle, verkkokauppiaille, myynnille, viestijöille, yrittäjille ja muille digitaalisen areenan ammattilaisille.
Helsingin Messukeskuksen Kokoustamossa torstaina 17.5.2018 järjestettävä DigiArenaHelsinki tarjoaa konkretiaa ja ratkaisuja yritysten liiketoimintamahdollisuuksien maksimoimiseen. Tule hakemaan työkalut digitaalisen markkinoinnin ja myynnin luomiseen, analysointiin, mittaamiseen ja kehittämiseen, maksimaaliseen tuottavuuteen tähdäten - inspiroitumista ja verkostoitumista unohtamatta!
IAB:n jäsenet saavat lipun hinnasta 20 % alennuksen koodilla IAB2018 (normaalihinta 395 eur + alv, alennettu hinta 316 eur + alv). Tästä lippukauppaan!
IAB:n poiminnat ohjelmasta
11.00 - 11.30 |
Muutu tai Näivety - Digitaalisen asiakaskokemuksen jäljillä
Kirsi Hakaniemi, hallituksen puheenjohtaja, IAB Finland ja CDO, Mediatalo Keskisuomalainen |
11.30 - 12.30 |
Opi mittaamaan digimarkkinointiasi oikein - viisi casea ja oppia Jukka Veteläinen, Strategy Director, Carat Anssi Saresvuo, Strategic Planner, Carat Markkinoinnin mittaaminen ja sen tehon todistaminen aiheuttaa edelleen monelle haasteita. Tässä workshopissa jaamme esimerkkejä mittaamisesta sekä oppeja, joita jokainen voi hyödyntää oman digimarkkinoinnin mittaamisen suunnittelussa. |
14.30 - 15.30 |
Datan hyödyntäminen ja GDPR digitaalisissa palveluissa Petri Kokkonen, hallituksen varapuheenjohtaja, IAB Finland ja CEO & Partner, Relevant Digital Olli Järvilehto, Head of Data, Relevant Digital Workshopissa käydään läpi konkreettisten esimerkkien kautta kuinka mainostaja voi hyödyntää dataa myynnin kasvattamiseen uutta tietosuoja-asetusta kunnioittaen. |
15.30 - 16.15 |
Hyvä data - paha data Janne Haussila, Head of Development, Amnet Petri Kokkonen, hallituksen varapuheenjohtaja, IAB Finland ja CEO & Partner, Relevant Digital Digitaalisessa mainonnassa käytetään valtavasti dataa. Miten data päätyy markkinapaikoille ja miten mainostaja tunnistaa hyvän datan? |
Tarkista aikataulut lähempänä tilaisuussivulta digiarenahelsinki.fi.
#digihaltuun
"Hienoa, että vihdoin saadaan Suomeenkin oikeasti iso digitapahtuma, jossa ovat yhdessä mukana myös kaikki tärkeimmät mainonnan ja markkinoinnin järjestöt. Yhdessä pystymme tuomaan tapahtumaan monipuolisesti kattavan sisällön niin seminaaripuhujien kuin oheistapahtumienkin muodossa. Toivon, että saamme tästä vuosittaisen digitapahtuman Suomeen." Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
28.08.2024
Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla
Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.
lue lisää04.09.2024
Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.
lue lisää11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää