Webinar: Digital Brand Advertising and Measurement
Järjestäjä: IAB Europe
IAB Europen maksuton Digital Brand Advertising and Measurement -webinaari järjestetään torstaina 6. syyskuuta klo 16.00-17.00.
Uusimman IAB Europen Digital Brand Advertising and Measurement Reportin mukaan digitaalisten brändimainoskampanjoiden mittaamisessa on näkemysero vision ja todellisuuden välillä. IAB Europe järjestää webinaarin, joka sukeltaa syvemmin raportin havaintoihin: digitaaliset mittausprioriteetit eri sidosryhmien kesken, digitaalisen mainonnan laadun ja KPI: n määrittäminen digitaalisen brändimainonnan onnistumisen määrittämiseksi.
- Digitaaliset mittauspisteet
- Näkemyksiä brändimainoskampanjoiden tehokkaasta kohdistamisesta
- KPI: t digitaalisen brändimainonnan onnistumisen määrittämiseksi
- Raportin havaintojen esittelyä seuraa paneelikeskustelu.
Vahvistuneet puhujat:
- Christer Ljones, Head of Product Strategy, Schibsted and Vice-Chair, IAB Europe Brand Advertising Committee
- Clementina Piazza, Programmatic Director EMEA, Integral Ad Science
- Phil Sumner, Global Media Insights Director, Teads
- Estelle Reale, Marketing Director EMEA, Sublime Skinz
Lisätiedot ja ilmoittautuminen IAB Europen sivuilla.
IAB Europe Report: Digital Brand Advertising and Measurement 2018:
IAB Europe’s latest Digital Brand Advertising and Measurement Report demonstrates that advertisers, agencies, and publishers appreciate the need to align digital advertising measurement with growing trends and industry demands; including rising cross-media consumption and ad quality concerns. But, when it comes to accurately assessing the impact ads make, there is still a gap between knowing what the industry should be measuring and putting those metrics into action. For example, metrics related to ad impact, such as purchase intent (88%), sales (79%), and uplift in direct site visits (77%) are ranked highly as important measures. Yet figures for deployment of these metrics are far lower, with all measured by less than half of stakeholders. Indeed, even viewability is presently measured by just 48% of agencies, advertisers, and publishers.
24.10.2024
Seminaari: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää