Icon
Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0 Tapahtumat

Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0

15.02.2023, 13:00-15:00

Tietosuoja puhututtaa vuodesta toiseen. Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.

Tervetuloa mukaan! Lupaamme, että saat webinaarissa paljon käytännön neuvoja ja oppeja säädösten noudattamiseksi nykyisen ja tulevan digiliiketoiminnan tueksi.

Ilmoittaudu

Ohjelma

13:00 - 13:10 Tervetuloa (Anna Paimela / Iconics ja Pasi Raassina / IAB Finland)

13:10 - 13:25 TCF-update (xxx / IAB Europe)

13:25 - 13:45 Ajankohtaiskatsaus mainontaa koskevista lainsäädäntöhankkeista (Else Leppänen / Eversheds Sutherland)

13:45 - 14:15 Traficomin viimeaikaiset päätökset evästeasioissa (Janna Toivonen & Jesse Heiskanen / Traficom)

14:15 - 14:35 Google Analyticsin käyttö Privacy Shieldin varjossa (Petri Mertanen / Mertanen Analytics)

14:35 - 14:55 Kysyin ja sain luvan. Mitä seuraavaksi? - Evästelupa kannattaa huomioida osana laajempaa identiteetin hallintaa ja se on perusta digitaaliselle asiakaskokemukselle (Jouni Mannerhovi / Gravito)

14:55 - 15:00 Loppusanat (Anna Paimela/Iconics ja Pasi Raassina/IAB Finland)

 

 

 

15.02.2023

Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0

Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.

lue lisää

05.04.2023

Seminaari: Tulevaisuuden kohderyhmät

Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?

lue lisää

19.04.2023

Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit

Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.

lue lisää

31.05.2023

Seminaari: Post 3p

Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.

lue lisää