Icon
Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0 Tapahtumat

Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0

15.02.2023, 13:00-15:00

Tietosuoja puhututtaa vuodesta toiseen. Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.

Tervetuloa mukaan! Lupaamme, että saat webinaarissa paljon käytännön neuvoja ja oppeja säädösten noudattamiseksi nykyisen ja tulevan digiliiketoiminnan tueksi.

Ilmoittaudu

Ohjelma

13:00 - 13:10 Tervetuloa (Anna Paimela / Iconics ja Pasi Raassina / IAB Finland)

13:10 - 13:25 TCF-update (xxx / IAB Europe)

13:25 - 13:45 Ajankohtaiskatsaus mainontaa koskevista lainsäädäntöhankkeista (Else Leppänen / Eversheds Sutherland)

13:45 - 14:15 Traficomin viimeaikaiset päätökset evästeasioissa (Janna Toivonen & Jesse Heiskanen / Traficom)

14:15 - 14:35 Google Analyticsin käyttö Privacy Shieldin varjossa (Petri Mertanen / Mertanen Analytics)

14:35 - 14:55 Kysyin ja sain luvan. Mitä seuraavaksi? - Evästelupa kannattaa huomioida osana laajempaa identiteetin hallintaa ja se on perusta digitaaliselle asiakaskokemukselle (Jouni Mannerhovi / Gravito)

14:55 - 15:00 Loppusanat (Anna Paimela/Iconics ja Pasi Raassina/IAB Finland)

 

 

 

05.03.2024

IAB X DAGMAR koulutus: Gen Z:n tavoittaminen vaikuttajien avulla

Miten Gen Z:aan saa yhteyden vaikuttajamarkkinoinnilla? Koulutus käsittelee Gen Z:n mediakäyttäytymistä, heihin toimivaa sisältöä sekä kanavia. Koulutuksessa sukelletaan Gen Z:n maailmaa vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta. Esitämme koulutuksessa konkreettisia vinkkejä, statistiikka Gen Z:n mediakäyttäytymisestä sekä esimerkkejä toimivasta sisällöstä. Kerromme miten vaikuttajamarkkinoinnin lainalaisuuksia hyödyntäen pysyt suunnittelemaan kohdeyleisölle resonoivaa sisältöä.

lue lisää

06.03.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää