Icon
Vaikuttajamarkkinoinnin Master Class Tapahtumat

Vaikuttajamarkkinoinnin Master Class

30.08.2022

Vaikuttajamarkkinoinnin Master Class

Tiistaina 30.8.2022 klo 9-11
Koulutus toteutetaan etänä Zoom-ohjelman kautta

Tässä valmennuksessa sukellamme vaikuttajamarkkinoinnin syvään päätyyn, pureudumme strategisen vaikuttajayhteistyön onnistumisen elementteihin ja käymme läpi vaikuttajamarkkinoinnin nelikentän vuokratun, maksetun, oman ja ansaitun median ominaisuuksiin syventyen. Tarkastelemme monikanavaisen vaikuttajayhteistyön mahdollisuuksia konkreettisesti ja useiden case-esimerkkien valossa, joiden kautta pääset konkreettisesti näkemään erilaisten vaikuttajayhteistöiden toimenpiteitä ja tuloksia.

Käsittelemme seuraavia teemoja inspiroivasti ja käytännönläheisesti:
* Miten strateginen ja pitkäjänteinen vaikuttajayhteistyö onnistuu?
* Eri kanavien mahdollisuudet ja rajoitteet vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta.
* Vaikuttajamarkkinoinnin budjetointi, tavoitteiden asettaminen ja relevanttien mittarien valinta ja hyödyntäminen.
* Miten vahvistaa yrityksen/organisaation ajatusjohtajuutta vaikuttajayhteistyön avulla?
* Miten toteuttaa vastuullisuusviestintää yhdessä vaikuttajien kanssa?

Kenelle?
Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaation sosiaalisen median monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset. Koulutus tarjoaa oppeja ja oivalluksia kaikille lähtötasosta riippumatta.

Kouluttajista:
Valmentajinamme toimivat vaikuttajamarkkinoinnin konkarit Inna-Pirjetta Lahti ja Sanna Suonpää PING Helsingiltä.

Inna-Pirjetta Lahti
Inna-Pirjetta on innokas avantouimari, joka inspiroi luovuudellaan ja ideoillaan kaikkia ympärillään. PING Helsingin keijukaiskuningatar luo strategiat ja luovat konseptit, joiden avulla syntyy ainutlaatuisia ilmiöitä. Hän valaa tiimiinsä luottamusta ja motivaatiota ja rakastaa kauneutta ja kukkia.

Sanna Suonpää
Sanna on markkinoinnin ja viestinnän moniosaaja, joka osaa pitää langat käsissään, ihan kirjaimellisestikin. Vaikuttajamarkkinoinnin lisäksi Sannan intohimoihin kuuluvat käsityöt ja käsityövaikuttaminen hänen omissa Kototeko-somekanavissaan. Pingissä Sanna huolehtii projektitiimin työkaluista, prosesseista ja resursoinneista sekä asiakasprojektien laadusta ja tehokkuudesta.

Koodilla IABxPING saat -20% koulutuksen hinnasta (OVH 299€+alv, alekoodilla 239,2€+alv)

Ilmoittaudu

13.10.2022

IAB SEMINAARI: DIGI(stä)BISNESTÄ

Fokuksessa yritysten liiketoiminnan nopea digitalisoituminen post-pandemia maailmassa ja transformaatioon kiinteästi liittyvät teemat kuten markkinoinnin ROI, verkkokauppa sekä verkkokaupan avainmittaristo, digitaaliset asiakaspolut sekä markkinoinnin pelillistäminen

lue lisää