Icon
TULOS webinaarit - osa 4: Ota digianalytiikka osaksi liiketoimintaasi Tapahtumat

TULOS webinaarit - osa 4: Ota digianalytiikka osaksi liiketoimintaasi

01.12.2023, 9:00-9:45

Everestin huipulle harva pääsee ilman opasta. Sama pätee yrityksesi markkinointistrategiaan, joka vaatii analytiikan toimia suunnannäyttäjänään. Webinaarissamme opastamme sinua ymmärtämään analytiikan tarpeellisuuden ja annamme ohjeita siitä, miten rakennat toimivan mittausjärjestelmän.

Webinaarissa käydään kattavasti läpi digianalytiikan hyödyt ja miksi siihen kannattaa panostaa.

  • Mihin analytiikkaa tarvitaan ja miksi siihen kannattaa panostaa?
  • Analytiikkatyökalut ja niiden valinta
  • Analytiikka ja evästeet
  • Vinkit mittauskokonaisuuden rakentamiseen

Webinaari järjestetään pe 1.12. klo 9.00. Webinaarin vetää Tuloksen analytiikkaguru Antti Siitonen (Head of Analytics), jolla on vankka kokemus liiketoiminnan kehityksestä. Hän tuottaa luotettavaa ja ennen kaikkea maksimaalisesti hyödynnettävissä olevaa dataa yrityksille.

ILMOITTAUDU

 

 

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää