Icon
TULOS webinaarit - osa 3: Google Updates - Havainnot päivityksistä Suomesta ja maailmalta! Tapahtumat

TULOS webinaarit - osa 3: Google Updates - Havainnot päivityksistä Suomesta ja maailmalta!

29.11.2023, 9:00-9:45

Digitaalinen markkinointi on alati muuttuva alue. Googlen algoritmien päivitykset ovat muovanneet hakukoneiden tuloksia merkittävästi niin Suomessa kuin globaalistikin. Mutta mitkä asiat ovat tärkeitä ottaa huomioon hakukoneoptimoinnin ja sisällöntuotannon näkökulmasta tulevaisuudessa? Webinaarissamme sukellamme näiden ja muiden aiheiden syvempiin yksityiskohtiin.

Webinaarissa käydään kattavasti läpi miten pystyt reagoimaan Googlen algoritmipäivityksiin ja miksi niistä on hyvä pysyä ajan tasalla.

  • Googlen algoritmipäivitykset – Mitä ne ovat?
  • Googlen uusimmat päivitykset – vaikutukset ja havainnot by Tulos Helsinki
  • Liikenne romahtanut päivityksen jälkeen? Mitä voin tehdä liikenteen palauttamiseksi?

Webinaari järjestetään ke 29.11. Klo 9.00. Webinaarissa äänessä ovat SEO-gurut Tommi Karvinen ja Juuso Kataja, joilla on vuosien kokemus hakukoneoptimoinnista ja sen konsultoinnista.

ILMOITTAUDU

 

 

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää