TULOS webinaarit - osa 2: Somekanavat hakukoneena
Oletko pistänyt merkille muutoksen tavassa, jolla ihmiset etsivät tietoja tuotteista ja palveluista? Nuoremman polven on havaittu olevan enenevässä määrin aktiivisia sosiaalisen median alustoilla. Brändejä koskeva tieto etsitään usein suoraan sosiaalisen median kautta, jopa Googlea useammin. Webinaarimme tarjoaa sinulle lisätietoa siitä, miten hakukäyttäytyminen on muotoutumassa ja kuinka tätä tulisi lähestyä tulevaisuudessa.
Webinaarissa keskitymme siihen, miten hakukäyttäytymisen muutos tulee huomioida markkinoinnin suunnittelussa ja miten somekanavien hakukoneoptimointia tehdään onnistuneesti.
- Miten hakukäyttäytyminen on kehittynyt?
- Miten hakudataa voidaan käyttää monikanavaisen markkinoinnin suunnittelussa?
- Miten sosiaalisen median kanavien ominaisuudet on huomioitava hakukoneoptimoinnissa?
- 5 vinkkiä toimivaan sosiaalisen median hakukoneoptimoinnin toteutukseen
Webinaari järjestetään to 23.11. Klo 9.00.
Webinaarin vetää hakukoneoptimoinnin ja sosiaalisen median kokenut taituri Kati Kiiskinen, joka toimii Tuloksella myös asiakkuusvastaavan tehtävissä.
11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää25.09.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää02.10.2024
IAB Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa
Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä – ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Miten voit suunnitella kampanjasi niin, että ulkomainosmedian erityispiirteet huomioidaan ja luovuus nostetaan keskiöön?
lue lisää