
TULOS webinaarit - osa 2: Somekanavat hakukoneena
Oletko pistänyt merkille muutoksen tavassa, jolla ihmiset etsivät tietoja tuotteista ja palveluista? Nuoremman polven on havaittu olevan enenevässä määrin aktiivisia sosiaalisen median alustoilla. Brändejä koskeva tieto etsitään usein suoraan sosiaalisen median kautta, jopa Googlea useammin. Webinaarimme tarjoaa sinulle lisätietoa siitä, miten hakukäyttäytyminen on muotoutumassa ja kuinka tätä tulisi lähestyä tulevaisuudessa.
Webinaarissa keskitymme siihen, miten hakukäyttäytymisen muutos tulee huomioida markkinoinnin suunnittelussa ja miten somekanavien hakukoneoptimointia tehdään onnistuneesti.
- Miten hakukäyttäytyminen on kehittynyt?
- Miten hakudataa voidaan käyttää monikanavaisen markkinoinnin suunnittelussa?
- Miten sosiaalisen median kanavien ominaisuudet on huomioitava hakukoneoptimoinnissa?
- 5 vinkkiä toimivaan sosiaalisen median hakukoneoptimoinnin toteutukseen
Webinaari järjestetään to 23.11. Klo 9.00.
Webinaarin vetää hakukoneoptimoinnin ja sosiaalisen median kokenut taituri Kati Kiiskinen, joka toimii Tuloksella myös asiakkuusvastaavan tehtävissä.
13.12.2023
Webinaari: Mittaa ja menesty
Mainonnan ja markkinoinnin mittaaminen ja mittarit kehittyy vauhdilla. Viime aikoina on tullut tärkeitä uusia mittareita, kuten mainonnan hiilijalanjälki sekä attention. Ei pidä myöskään unohtaa edelleen tärkeitä mittareita, kuten brändin pitkän aikavälin kehittyminen sekä tuloksellisuuden näkökulmasta raaka myyntidata.Webinaariin osallistumalla pysyt ajan hermolla uusimmista mittaamisen trendeistä ja saat hyödyllistä tietoa alan asiantuntijoilta.
lue lisää