Seminaari: Voittava verkkokauppamarkkinointi
Marraskuun IAB-seminaarissa sukellamme verkkokauppamarkkinoinnin monipuoliseen maailmaan, joka on kehittynyt merkittävästi viime vuosien digitalisoitumisen myötä. Digikaupan merkitys on vahvistunut ja sen osuus markkinoilla kasvaa jatkuvasti. Osallistumalla seminaariin saat kattavan katsauksen siihen, kuinka voit hyödyntää digimarkkinoinnin työkaluja ja luoda menestyvän verkkokaupan markkinointistrategia.
Päivän ohjelmassa Henri Maunuksela (dentsu) avaa seminaarin pureutumalla verkkokaupan rooliin ostopolun eri vaiheissa. Tilaisuuden pääyhteistyökumppanilta Sanomalta Veli-Matti Nurmela ja Tiina Kosonen puolestaan valottaa, kuinka brändi voi hyödyntää dataa asiakasymmärryksen luomiseen ja aktivointiin. Arto Hasu (Verkkokauppa.com) jakaa omat kokemuksensa siitä, miten Verkkokauppa.com on pyrkinyt vastaamaan markkinoijan perustavanlaatuiseen kysymykseen. IAB Studiossa käydään läpi brändin merkitystä digitaalisessa kaupankäynnissä yhdessä Sanoman, Digital Commerce Finlandin ja muiden asiantuntijoiden kanssa, paneelia hostaa Petri Vatanen (Sanoma). Sebastian Lindbergin (Schibsted) esityksessä syvennytään kuluttajakäyttäytymiseen ja käytetyn tavaran ostamisen suosioon. Lopuksi Mirva Sandström (Digital Commerce Finland) vie meidät matkalle AI:n vaikutuksesta digitaaliseen kauppaan.
Tapahtumassa lavalle nousevat: Sanoma, dentsu, Verkkokauppa.com, Schibsted ja Digital Commerce Finland. Seminaarin pääyhteistyökumppani on Sanoma.
Tapahtuma järjestetään LIVENÄ Kinopalatsissa Finnkinon leffateatterissa ja on maksuton kaikille IAB:n jäsenille. Livetapahtumassa koet seminaarin 360 -kokemuksena nauttien myös aamupalatarjoiluista sekä verkostoituen uusien tai vaihtaen kuulumisia vanhojen tuttavuuksien kanssa. Vaihtoehtoisesti voit seurata tapahtumaa kaikille ilmaisen striimin äärellä. Tapahtuman tallenne lähetetään kaikille ilmoittautuneille jälkikäteen.
Varmista paikkasi tapahtumassa ja varaa paikkasi heti!
Ohjelma
8:45 Verkostoitumista, kahvia ja aamupalaa
9:30 Tervetuloa - Pasi Raassina | IAB Finland & Petri Vatanen | Sanoma
9:45 Verkkokaupan rooli ostopolun eri vaiheissa ja fiilis ennen ostopäätöstä - Henri Maunuksela | dentsu
10:05 Miten saat enemmän irti omasta datastasi - Konkreettisia käyttötapoja aktivointiin ja asiakasymmärryksen luomiseen - Veli-Matti Nurmela ja Tiina Kosonen | Sanoma
10:25 Tarvitseeko verkkokaupan markkinoinnin muka olla muutakin kuin performancea? - Arto Hasu | Verkkokauppa.com
10:45 IAB Studio - Keskustelua johtaa Petri Vatanen | Sanoma ja asiantuntijoina Mirva Sandström | Digital Commerce Finland sekä Hanna Länsivuori
11:05 Recommerce - Kuluttajat käytetyn verkkokaupassa - Sebastian Lindberg | Schibsted
11:25 AI digitaalisen kaupan trendinä - Mirva Sandström | Digital Commerce Finland
11:45 Lopetussanat - Pasi Raassina | IAB Finland & Petri Vatanen | Sanoma
12:00 Tilaisuus päättyy
11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää25.09.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää09.10.2024
Webinaari: Attention! Huomio ratkaisee
Attention eli huomio on tällä hetkellä yksi markkinan kuumimmista aiheista. Miten huomio mitataan? Mitä vaihtoehtoja markkinoilla on tarjolla? Ja miksi huomion mittaaminen on yhä tärkeämpää?
lue lisää