
PING Academy: Vaikuttavuusviestintää somessa
Some ja vaikuttajamarkkinointi tarjoavat erinomaisen mahdollisuuden vastuullisuusviestinnän inhimillistämiseen ja keskustelun herättämiseen yritykselle/organisaatiolle tärkeistä teemoista. Tässä valmennuksessa käsitelemme vaikuttajavetoisesti toteutettua vastuullisuusviestintää sekä yhteiskunnallista viestintää.
Valmennuksen jälkeen tiedät mm.
* Mitä vaikuttavuusviestintä on ja miksi vastuullisuudesta viestiminen on niin tärkeää
* Miten myös kaupallista viestiä voi ajatella yhteiskunnallisen keskustelun ja vaikuttavuuden näkökulmasta
* Miten vastuullisuusviestintää inhimillistetään ja minkälaisia riskejä siihen liittyy
* Miten tunnistaa vaikuttajat arvopohjaiseen, yhteiskunnalliseen yhteistyöhön.
Kenelle?
Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaation sosiaalisen median monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset. Koulutus tarjoaa oppeja ja oivalluksia kaikille lähtötasosta riippumatta.
Kouluttajista:
Valmentajinamme toimivat PING Helsingistä yhteiskunnallisiin vaikuttajakampanjoihin erikoistunut Pinja Orre sekä toimitusjohtaja Inna-Pirjetta Lahti.
Pinja Orre
Realistinen toteuttaja Pinja Orre löytää ratkaisut pingelmään kuin pingelmään. Pinjan erityisalaa on vastuullisuus ja yhteiskunnallisuus, ja tämä maailman pelastaja ottaa haasteet vastaan rohkeasti ja periksiantamattomasti. Projektipäällikkönä Pinja pitää langat käsissään ja saattaa projektit onnistuneesti maaliin. Pinja on vaikuttajamarkkinoinnin ammattilainen, jonka valmennukset oivalluttavat ja inspiroivat.
Inna-Pirjetta Lahti
Inna-Pirjetta on innokas avantouimari, joka inspiroi luovuudellaan ja ideoillaan kaikkia ympärillään. PING Helsingin keijukaiskuningatar luo strategiat ja luovat konseptit, joiden avulla syntyy ainutlaatuisia ilmiöitä. Hän valaa tiimiinsä luottamusta ja motivaatiota ja rakastaa kauneutta ja kukkia.
Koulutuksen hinta:
Hinta: | |
Ei jäsen | 299 €/hlö (+ alv 24 %) |
IAB jäsen | 239,20 €/hlö (+ alv 24 %) |
IAB jäsenalennuksen saat käyttämällä koodia: IABxPING
05.04.2023
Marketing Next: Kohdentamisen aika ei ole ohi
Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?
lue lisää19.04.2023
Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit
Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.
lue lisää31.05.2023
Seminaari: Post 3p
Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.
lue lisää14.06.2023
Webinaari: DOOH
Suomi kulkee digiulkomainonnan määrässä ihan Euroopan kärjessä. Webinaarissa julkistetaan myös toista kertaa digiulkomainonnan määrä Suomessa
lue lisää