Icon
Näin optimoit somekanavasi tavoitteidesi tueksi Tapahtumat

Näin optimoit somekanavasi tavoitteidesi tueksi

10.11.2022

Näin optimoit somekanavasi tavoitteidesi tueksi

Torstaina 10.11.2022 klo 9-11
Koulutus toteutetaan etänä Zoom-ohjelman kautta

Kuinka herättää kohderyhmäsi kiinnostus somekanavaasi kohtaan? Miten saat aikaan aitoa vuorovaikutusta? Entä miten valjastat somekanavasi osaksi myyntiputkeasi?

PING Academyssa opit hyödyntämään sosiaalista mediaa työkaluna, jonka avulla sitoutat kohderyhmäsi ja lisäät myyntiä. Käytännönläheinen koulutus on täynnä konkreettisia esimerkkejä, jotka voi kopioida tai korjata jo heti koulutuksen jälkeen. Keskitymme valmennuksessa erityisesti Facebookin ja Instagramin tehokkaaseen hyödyntämiseen.

Valmennus perustuu PING Helsingin Inhimillisen markkinoinnin systeemiin, joka varmistaa että sisällöntuotanto ja myynti on aitoa auttamista, ei päälleliimattua markkinointia tai tuputtamista.

Kahden tunnin jälkeen:
Sinulla on selkeä näkemys siitä, miten sometilien valjastus asiakkaiden sitouttamiseksi ja myynnin työkaluksi tapahtuu
Tunnistat 5 sudenkuoppaa, joiden takia sometilinne eivät vielä houkuttele kohderyhmääsi (+ keinot korjata ne)
Pystyt hyödyntämään ilmaisia työkaluja, jotka tukevat tavoitteisiinne pääsemistä somessa
Tiedät miten vaikuttajamarkkinointia käytetään sometilillä ilman, että se vie kaiken aikasi (ja vaatii ison budjetin)

Koulutus räätälöidään aina vastaamaan osallistujien tarpeita. Kerro siis alla, mitä sinä olet aina halunnut tietää sosiaalisen median mahdollisuuksista!
Tule mukaan oppimaan ja oivaltamaan!

Koodilla IABxPING saat -20% koulutuksen hinnasta (OVH 299€+alv, alekoodilla 239,2€+alv)

Ilmoittaudu

17.04.2024

Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima

Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.

lue lisää

18.04.2024

Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää

19.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää