Icon
Näin optimoit somekanavasi tavoitteidesi tueksi Tapahtumat

Näin optimoit somekanavasi tavoitteidesi tueksi

10.11.2022

Näin optimoit somekanavasi tavoitteidesi tueksi

Torstaina 10.11.2022 klo 9-11
Koulutus toteutetaan etänä Zoom-ohjelman kautta

Kuinka herättää kohderyhmäsi kiinnostus somekanavaasi kohtaan? Miten saat aikaan aitoa vuorovaikutusta? Entä miten valjastat somekanavasi osaksi myyntiputkeasi?

PING Academyssa opit hyödyntämään sosiaalista mediaa työkaluna, jonka avulla sitoutat kohderyhmäsi ja lisäät myyntiä. Käytännönläheinen koulutus on täynnä konkreettisia esimerkkejä, jotka voi kopioida tai korjata jo heti koulutuksen jälkeen. Keskitymme valmennuksessa erityisesti Facebookin ja Instagramin tehokkaaseen hyödyntämiseen.

Valmennus perustuu PING Helsingin Inhimillisen markkinoinnin systeemiin, joka varmistaa että sisällöntuotanto ja myynti on aitoa auttamista, ei päälleliimattua markkinointia tai tuputtamista.

Kahden tunnin jälkeen:
Sinulla on selkeä näkemys siitä, miten sometilien valjastus asiakkaiden sitouttamiseksi ja myynnin työkaluksi tapahtuu
Tunnistat 5 sudenkuoppaa, joiden takia sometilinne eivät vielä houkuttele kohderyhmääsi (+ keinot korjata ne)
Pystyt hyödyntämään ilmaisia työkaluja, jotka tukevat tavoitteisiinne pääsemistä somessa
Tiedät miten vaikuttajamarkkinointia käytetään sometilillä ilman, että se vie kaiken aikasi (ja vaatii ison budjetin)

Koulutus räätälöidään aina vastaamaan osallistujien tarpeita. Kerro siis alla, mitä sinä olet aina halunnut tietää sosiaalisen median mahdollisuuksista!
Tule mukaan oppimaan ja oivaltamaan!

Koodilla IABxPING saat -20% koulutuksen hinnasta (OVH 299€+alv, alekoodilla 239,2€+alv)

Ilmoittaudu

15.02.2023

Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0

Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.

lue lisää

05.04.2023

Seminaari: Tulevaisuuden kohderyhmät

Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?

lue lisää

19.04.2023

Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit

Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.

lue lisää

31.05.2023

Seminaari: Post 3p

Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.

lue lisää