![Icon](https://www.iab.fi/media/layout/img/pallot.png)
Marketing Next: Kohdentamisen aika ei ole ohi
Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?
Monet asiat markkinoinnissa muuttuu, mutta kohdentamisen aika ei ole ohi. Seminaarin ensimmäisessä puheenvuorossa kuulemme Mainonnan kohdentamisen nykytila -kyselyn tuloksia. Millaisia kohdentamisen keinoja suomalaiset mainostajat hyödyntävät digimainonnan personoinnissa ja millainen data on tärkeää mainonnan kohdentamisen taustalla? Miten mainostajat ovat valmistautuneet kolmannen osapuolen evästeiden poistumiseen? Miten kohdennettu mainonta toimii ja miten Alma vastaa kohdentamisen tämän päivän ja huomisen haasteisiin? Pohdimme myös miltä kohdentaminen ja erilaiset kohderyhmät näyttävät tulevaisuudessa.
Tapahtuma järjestetään LIVENÄ ja on maksuton kaikille IAB:n jäsenille. Vaihtoehtoisesti voit seurata tapahtumaa ilmaisen striimin kautta.
Lavalle nousevat puhumaan Alma, FreeWheel, Tulos Helsinki, Clear Channel, Playable ja tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimii: Alma
Varmista paikkasi tapahtumassa ja varaa paikkasi heti!
Tervetuloa!
Ohjelma
8:15 Kahvit ja aamupalaa
9:00 Tervetuloa - Mira Vaurula, IAB Finland & Susanna Laitinen / Alma Mediaratkaisut
9:15 Kohdentaminen nyt! - Sampo Koskinen ja Jenna Kärki / Alma Mediaratkaisut
9:35 IAB Studio: Kohdentamisen aika ei ole ohi - Haastattelijana Pasi Raassina / IAB Finland ja vieraana Sampo Koskinen / Alma Mediaratkaisut ja Sanna Myller / LähiTapiola
9:55 Please believe the hype! - Sampo Karpo / Tulos Helsinki
10:15 Effective digital advertising without 1st party data- Sandra Österberg & Maximilien Delahousse / FreeWheel
10:35 Tulevaisuuden kohdentaminen: kontekstuaalisuus on vaikuttavinta tosielämässä - Tuomas Kurki / Clear Channel
10:55 Kuulutko asiakkaasi kohderyhmään? - Case Kesko: Näin pelillistämällä on voitettu paikka asiakkaiden sydämissä - Max Söderholm / Playable & Johanna Ekholm / Kesko
11:15 Lopetussanat - Mira Vaurula / IAB Finland & Susanna Laitinen / Alma Mediaratkaisut
28.08.2024
Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla
Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.
lue lisää04.09.2024
Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.
lue lisää11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää