Icon
Marketing Next: Kohdentamisen aika ei ole ohi Tapahtumat

Marketing Next: Kohdentamisen aika ei ole ohi

05.04.2023, 8.30-11.30

Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?

Monet asiat markkinoinnissa muuttuu, mutta kohdentamisen aika ei ole ohi. Seminaarin ensimmäisessä puheenvuorossa kuulemme Mainonnan kohdentamisen nykytila -kyselyn tuloksia. Millaisia kohdentamisen keinoja suomalaiset mainostajat hyödyntävät digimainonnan personoinnissa ja millainen data on tärkeää mainonnan kohdentamisen taustalla? Miten mainostajat ovat valmistautuneet kolmannen osapuolen evästeiden poistumiseen? Miten kohdennettu mainonta toimii ja miten Alma vastaa kohdentamisen tämän päivän ja huomisen haasteisiin? Pohdimme myös miltä kohdentaminen ja erilaiset kohderyhmät näyttävät tulevaisuudessa.

Tapahtuma järjestetään LIVENÄ ja on maksuton kaikille IAB:n jäsenille. Vaihtoehtoisesti voit seurata tapahtumaa ilmaisen striimin kautta.

Lavalle nousevat puhumaan Alma, FreeWheel, Tulos Helsinki, Clear Channel, Playable ja tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimii: Alma

Varmista paikkasi tapahtumassa ja varaa paikkasi heti!

Tervetuloa!

Ohjelma

8:15 Kahvit ja aamupalaa

9:00 Tervetuloa - Mira Vaurula, IAB Finland & Susanna Laitinen / Alma Mediaratkaisut

9:15 Kohdentaminen nyt! - Sampo Koskinen ja Jenna Kärki / Alma Mediaratkaisut

9:35 IAB Studio: Kohdentamisen aika ei ole ohi - Haastattelijana Pasi Raassina / IAB Finland ja vieraana Sampo Koskinen / Alma Mediaratkaisut ja Sanna Myller / LähiTapiola

9:55 Please believe the hype! - Sampo Karpo / Tulos Helsinki

10:15 Effective digital advertising without 1st party data- Sandra Österberg & Maximilien Delahousse / FreeWheel

10:35 Tulevaisuuden kohdentaminen: kontekstuaalisuus on vaikuttavinta tosielämässä - Tuomas Kurki / Clear Channel

10:55 Kuulutko asiakkaasi kohderyhmään? - Case Kesko: Näin pelillistämällä on voitettu paikka asiakkaiden sydämissä - Max Söderholm / Playable & Johanna Ekholm / Kesko

11:15 Lopetussanat - Mira Vaurula / IAB Finland & Susanna Laitinen / Alma Mediaratkaisut

Ilmoittaudu

 

 

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää