Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

12.11.2020

Verkkomainonta takaisin kasvu-uralle kolmannella kvartaalilla

Verkkomainonta palautui edellisen kvartaalin romahduksen jälkeen nopeasti takaisin kasvu-uralle ollen vuoden kolmannella kvartaalilla 4 % kasvussa.

lue lisää

26.08.2020

Verkkomainonta lähes 18 % laskussa vuoden toisella kvartaalilla

Vaikka verkkomainonta kärsi pandemiasta muita mediaryhmiä vähemmän, koki se lähes 18 % laskun vuoden toisen kvartaalin aikana. Hakumainonta ja sosiaalisen median mainonta selvisivät hieman muita digimedian muotoja pienemmillä laskuprosenteilla.

lue lisää

21.04.2020

Korona kiihdyttää siirtymää hukkamarkkinoinnista palvelevaan markkinointiin

Miten ihmiset suhtautuvat markkinointiin korona-aikana? Miten lähestyä asiakasta poikkeustilanteessa? Nämä ovat kysymyksiä, joita jokainen markkinoija on tänä keväänä pohtinut kuumeisesti. Miten reagoi yritys, jonka liiketoiminta perustuu asiakkaan kohtaamiselle? Kuinka kanavat ja sisällöt muuntuvat korona-aikana?

lue lisää

25.02.2020

Ekosysteemiajattelu avaa ovet digimarkkinoijalle

Digimarkkinoija joutuu luovimaan jatkuvassa muutosten aallokossa. Luovuutta ja kykyä rakentaa käytännön innovaatioita vaaditaan enemmän kuin koskaan aiemmin. Annammeko kansainvälisten verkkogoljattien sanella malleja toiminnallemme? Vai ideoimmeko ja kehitämmekö uusia omia digimarkkinoinnin ekosysteemejä ja yhteistyömuotoja suomalaisia kuunnellen?

lue lisää