IAB Interact 2013
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- Welcome - Multi-device users: Alain Heureux, IAB Europe (pdf)
- Key trends from IAB Europe's AdEx Benchmark Report 2012: Daniel Knapp, IHS Electronics & Media (pdf)
- Driving brand advertising across digital platforms: Karim H. Attia, nugg.ad (pdf)
- Changing Brand Formats: Dean Donaldson (pdf)
- Many Screens; One view: Heath Podvesker, Marketshare (pdf)
- Connecting the story: Joe Hall, BBC Global News Ltd (pdf)
- Polowers by Volkswagen: Gorka Lozano, DDB Spain (pdf)
- Magnum - In the Pursuit of Pleasure: Gamze Gürbüzatik, Tribal DDB Istanbul (pdf)
- A new British Highstreet Bank, Virgin Money: Jess Burley, m/Six agency (pdf)
- Making digital advertising interactive and measurable: Han Verbaas, Viziware Europe (pdf)
- The ROI of Screens:Jaap Favier, The Small Circle (pdf)
- Screen Grab: Why multiscreen measurement needs to add up: Megan Clarken (pdf)
IAB Europen vuosittainen verkkomainonnan megatapahtuma järjestetään 23.–24. toukokuuta Barcelonan W-hotellissa. Alan ykköspalaajat suurista mainostajista kansainvälisiin mediayrityksiin saapuvat vaihtamaan kuulumisia ja kuulemaan verkkomainonnan trendeistä vaikutusvaltaisilta puhujilta.
Intercat 2013 teema on The Battle of the Screens: Compete or Colloborate? Monitahoiset puheenvuorot ja paneelikeskustelut pureutuvat markkinoinnin tämänhetkisiin kuumiin perunoihin eli mediakulutuksen muutoksiin sekä mobiililaitteiden tarjoamiin uusiin mahdollisuuksiin.
IAB Finlandin jäsenenä saat seminaarilipusta 30 %:n jäsenedun käyttämällä ilmoittautuessasi maakoodia: FI30
Ilmoittaudu seminaariin
IAB Finland kerää seminaariryhmää kokoon Suomesta. Ilmoittauduthan siis myös IAB:n toimistolle!!
24.10.2024
Seminaari: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää