
IAB Interact 2013
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- Welcome - Multi-device users: Alain Heureux, IAB Europe (pdf)
- Key trends from IAB Europe's AdEx Benchmark Report 2012: Daniel Knapp, IHS Electronics & Media (pdf)
- Driving brand advertising across digital platforms: Karim H. Attia, nugg.ad (pdf)
- Changing Brand Formats: Dean Donaldson (pdf)
- Many Screens; One view: Heath Podvesker, Marketshare (pdf)
- Connecting the story: Joe Hall, BBC Global News Ltd (pdf)
- Polowers by Volkswagen: Gorka Lozano, DDB Spain (pdf)
- Magnum - In the Pursuit of Pleasure: Gamze Gürbüzatik, Tribal DDB Istanbul (pdf)
- A new British Highstreet Bank, Virgin Money: Jess Burley, m/Six agency (pdf)
- Making digital advertising interactive and measurable: Han Verbaas, Viziware Europe (pdf)
- The ROI of Screens:Jaap Favier, The Small Circle (pdf)
- Screen Grab: Why multiscreen measurement needs to add up: Megan Clarken (pdf)
IAB Europen vuosittainen verkkomainonnan megatapahtuma järjestetään 23.–24. toukokuuta Barcelonan W-hotellissa. Alan ykköspalaajat suurista mainostajista kansainvälisiin mediayrityksiin saapuvat vaihtamaan kuulumisia ja kuulemaan verkkomainonnan trendeistä vaikutusvaltaisilta puhujilta.
Intercat 2013 teema on The Battle of the Screens: Compete or Colloborate? Monitahoiset puheenvuorot ja paneelikeskustelut pureutuvat markkinoinnin tämänhetkisiin kuumiin perunoihin eli mediakulutuksen muutoksiin sekä mobiililaitteiden tarjoamiin uusiin mahdollisuuksiin.
IAB Finlandin jäsenenä saat seminaarilipusta 30 %:n jäsenedun käyttämällä ilmoittautuessasi maakoodia: FI30
Ilmoittaudu seminaariin
IAB Finland kerää seminaariryhmää kokoon Suomesta. Ilmoittauduthan siis myös IAB:n toimistolle!!
13.12.2023
Webinaari: Mittaa ja menesty
Mainonnan ja markkinoinnin mittaaminen ja mittarit kehittyy vauhdilla. Viime aikoina on tullut tärkeitä uusia mittareita, kuten mainonnan hiilijalanjälki sekä attention. Ei pidä myöskään unohtaa edelleen tärkeitä mittareita, kuten brändin pitkän aikavälin kehittyminen sekä tuloksellisuuden näkökulmasta raaka myyntidata.Webinaariin osallistumalla pysyt ajan hermolla uusimmista mittaamisen trendeistä ja saat hyödyllistä tietoa alan asiantuntijoilta.
lue lisää