IAB Interact 2013
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- Welcome - Multi-device users: Alain Heureux, IAB Europe (pdf)
- Key trends from IAB Europe's AdEx Benchmark Report 2012: Daniel Knapp, IHS Electronics & Media (pdf)
- Driving brand advertising across digital platforms: Karim H. Attia, nugg.ad (pdf)
- Changing Brand Formats: Dean Donaldson (pdf)
- Many Screens; One view: Heath Podvesker, Marketshare (pdf)
- Connecting the story: Joe Hall, BBC Global News Ltd (pdf)
- Polowers by Volkswagen: Gorka Lozano, DDB Spain (pdf)
- Magnum - In the Pursuit of Pleasure: Gamze Gürbüzatik, Tribal DDB Istanbul (pdf)
- A new British Highstreet Bank, Virgin Money: Jess Burley, m/Six agency (pdf)
- Making digital advertising interactive and measurable: Han Verbaas, Viziware Europe (pdf)
- The ROI of Screens:Jaap Favier, The Small Circle (pdf)
- Screen Grab: Why multiscreen measurement needs to add up: Megan Clarken (pdf)
IAB Europen vuosittainen verkkomainonnan megatapahtuma järjestetään 23.–24. toukokuuta Barcelonan W-hotellissa. Alan ykköspalaajat suurista mainostajista kansainvälisiin mediayrityksiin saapuvat vaihtamaan kuulumisia ja kuulemaan verkkomainonnan trendeistä vaikutusvaltaisilta puhujilta.
Intercat 2013 teema on The Battle of the Screens: Compete or Colloborate? Monitahoiset puheenvuorot ja paneelikeskustelut pureutuvat markkinoinnin tämänhetkisiin kuumiin perunoihin eli mediakulutuksen muutoksiin sekä mobiililaitteiden tarjoamiin uusiin mahdollisuuksiin.
IAB Finlandin jäsenenä saat seminaarilipusta 30 %:n jäsenedun käyttämällä ilmoittautuessasi maakoodia: FI30
Ilmoittaudu seminaariin
IAB Finland kerää seminaariryhmää kokoon Suomesta. Ilmoittauduthan siis myös IAB:n toimistolle!!
28.08.2024
Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla
Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.
lue lisää04.09.2024
Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.
lue lisää11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää