IAB Grand One -seminaari 2013
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- Paras verkkomainos & Paras mobiilikampanja: Let the Laplication bring the Northern Lights to the palm of your hand (pdf), Hanna-Mari Talvensaari / Lapin liitto & Laura Mertano / SEK
CASE 1: Let the Laplication bring the Northern Lights to the palm of your hand
Hanna-Mari "Pyry" Talvensaari / Lapin liitto & Laura Mertano / SEK
CASE 2: Postin joulukorttimuistutus mobiilissa
Laura Luoma, Markkinointijohtaja / Itella & Krista Järvinen / Widespace
CASE 3: Nissan Rumble
Sami Viitamäki / TBWA & Anna Karttunen / Nissan
CASE 4: Finnair - Excellence in Global Tactical visibility
Emmi Teräs, Consumer Marketing Manager / Finnair
CASE 5: Comptel - Contextual Intelligence at MWC 2013
Taneli Sippola, Jaakko Soudunsaari / Activeark JWT & Marjo Hellman / Comptel
25.09.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää02.10.2024
IAB Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa
Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä – ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Miten voit suunnitella kampanjasi niin, että ulkomainosmedian erityispiirteet huomioidaan ja luovuus nostetaan keskiöön?
lue lisää09.10.2024
Webinaari: Attention! Huomio ratkaisee
Attention eli huomio on tällä hetkellä yksi markkinan kuumimmista aiheista. Miten huomio mitataan? Mitä vaihtoehtoja markkinoilla on tarjolla? Ja miksi huomion mittaaminen on yhä tärkeämpää?
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää