Icon
IAB Europe DMEXCO:ssa Tapahtumat

IAB Europe DMEXCO:ssa

12.09.2018 - 13.09.2018, Köln, Saksa

Oletko menossa DMEXCO:on tänä vuonna? Tässä kooste sisarjärjestöjemme tilaisuuksista siellä. 

Tiedätkö mikä DMEXCO on? 

DMXCO on yksi Euroopan suurimmista digitaalisen liiketoiminnan, markkinoinnin ja innovaation konferensseista, joka pidetään vuosittain Kölnissä. Tänä vuonna konferenssi järjestetään 12.-13. syyskuuta. DMEXCO:ssa on 40.000 osallistujaa, 1.100 näytteilleasettajaa ja yli 550 puhujaa. Lue lisää täältä: https://dmexco.com

Programmatic Advertising in Europe: latest trends, attitudes and growth drivers

IAB Europe will reveal the results of its much-anticipated European Programmatic Market Sizing research which will highlight the size, growth and status of the programmatic advertising market in Europe in a dedicated seminar at this year’s edition of DMEXCO. Insights from the Attitudes to Programmatic Advertising survey, the industry benchmark on the development of programmatic in Europe will also be shared to reveal the latest buy-side and sell-side drivers, barriers and strategies. The findings of both of these pieces of research will be discussed in a panel of industry leaders and disruptors.

Join us on DMEXCO Day 1, September 12, 14:00 – 14:45, Seminar 8 – Hall 5.1. Check the speakers and more here. 

Taking stock – the impact of Europe’s new data protection rules four months on

In May 2018, the EU’s long-awaited General Data Protection Regulation became enforceable, following a two-year transition period. The Regulation is supposed to empower consumers, giving them more transparency and control over how their personal data are processed, and to make life easier for European companies, who in theory now have one harmonized set of rules for a market of 450 million users. Four months on, is the vision being realized? Will Europe lead the world in the development of innovative privacy-enhancing technologies, as the GDPR’s supporters have promised? Or will it struggle to cement its Digital Single Market because of contradictions inherent in the Regulation and between the Regulation and the proposed ePrivacy regulation? How has GDPR impacted the bottom line?

Join the IAB Europe panel at DMEXCO on 13 September 2018 on Day 2 at 9.45 – 10.15am on the Debate Stage in Hall 6. It will be moderated by Townsend Feehan, CEO, IAB Europe and will discuss the impact of GDPR several months after its enforcement date. Check the speakers and more here.

DMEXCO Nordic Meetup 12 september

Jos haluat mukaan IAB Swedenin Nordic Meetupiin, pistä meille viestiä birgitta.takala(a)iab.fi, niin hoidamme nimesi kutsuvieraslistalle!

Passa på att mingla med nordiska kollegor i form av Strossles kunder och IAB’s medlemmar vid årets mässa i Köln på IAB Nordic Meetup. Vi erbjuder coola drinkar, coola personer och heta samtal.

VAR
IAB Nordic Meetup, Radisson Blue, Cologne Messe Kreisel 3

NÄR
Onsdag 12 september kl. 16.00-18.00

VEM
IAB-medlemmar, Strossles kunder och inbjudna gäster.

03.04.2024

Webinaari: Tekoälykäs markkinointi

Tekoäly on jo nyt, ja tulee olemaan, keskeisessä roolissa muokkaamassa markkinoinnin strategioita ja toimintamalleja. Tässä webinaarissa kurkistamme jäsenistömme toiveesta tekoälyn maailmaan tavoitteena valottaa tekoälyn hyödyntämisen tapoja markkinoinnissa eri näkökulmista, konkreettisia oivalluksia ja vinkkejä, joita voit soveltaa omassa työssäsi.

lue lisää

17.04.2024

Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima

Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.

lue lisää

18.04.2024

Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää

19.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää