Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
EARLY BIRD tarjous -30% voimassa 13.10.24 asti!
Koodeilla:
EI-JÄSENET - EARLY30 - 875€ +ALV
IAB-JÄSENET - EARLY30JASEN - 595€ +ALV
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
KENELLE?
Koulutus on suunnattu kaikille markkinoinnin alalla työskenteleville – olitpa sitten urasi alussa tai vähän jo pidemmällä.
MITÄ?
IAB Finlandin sertifiointikoulutus on päivitetty vuonna 2023 vastaamaan digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan nykyisiä tarpeita ja haasteita. Koulutukseen kuuluu 17 moduulia ja opiskeluun käytettävä aika vaihtelee oman lähtötason ja mielenkiinnon mukaan 30-40 tuntiin. Koulutus kestää kokonaisuudessaan 7 viikkoa ja se aloitetaan kahdella 2h etätapaamisella. Itseopiskelun aikana järjestetään 2 etätapaamista, joissa käsitellään ryhmästä nousseita aiheita sen alan ammattilaisen kanssa. Koulutuksen lopuksi on kirjallinen tentti.
Koulutuksen aikana käydään läpi seuraavat kokonaisuudet:
KOULUTTAJAT:
- Pasi Raassina on pitkän linjan digiammattilainen ja hän on toiminut IAB Finlandin toiminnanjohtajana viiden vuoden ajan.
- Mira Vaurula toimii toisena kouluttajana ja hän vastaa IAB Finlandilla tapahtumista ja partneruuksista.
HINTA?
Jäsenyritystemme edustajat hyötyvät yli 30 % alennuksesta koulutuksen hinnasta.
HINNASTO 2024
IAB-jäsenen hinta Ei-jäsenen hinta
Sertifiointi 1-4 osallistujaa 850 € (JASEN) 1 250 €
Sertifiointi 5-9 osallistujaa* 750 € (JASEN5) 1 050 € (YLI5)
Sertifiointi 10+ osallistujaa* 700 € (JASEN10) 1 000 € (YLI10)
Uudelleensertifiointi* 400 € (JUUDELLEEN) 600 € (UUDELLEEN)
Käytä sulkujen alennuskoodeja, kun ilmoittaudut IAB:n järjestämään ryhmään.
Hinnat per henkilö. Hintoihin lisätään alv 24 %. Jos haluat maksaa laskulla, niin ilmoittautu mira.vaurula(at)iab.fi!
02.10.2024
IAB Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa
Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä – ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Miten voit suunnitella kampanjasi niin, että ulkomainosmedian erityispiirteet huomioidaan ja luovuus nostetaan keskiöön?
lue lisää09.10.2024
Webinaari: Attention! Huomio ratkaisee
Attention eli huomio on tällä hetkellä yksi markkinan kuumimmista aiheista. Miten huomio mitataan? Mitä vaihtoehtoja markkinoilla on tarjolla? Ja miksi huomion mittaaminen on yhä tärkeämpää?
lue lisää24.10.2024
Seminaari: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää