
Data ja vaikuttajamarkkinointi
Data ja vaikuttajamarkkinointi
Torstaina 22.9.2022 klo 9-11
Koulutus toteutetaan etänä Zoom-ohjelman kautta
Arvion mukaan vaikuttajamarkkinointiin käytetään Suomessa lähes 40 miljoonaa euroa vuodessa. Mutta mistä tietää, kuinka paljon vaikuttajamarkkinointiin pitäisi budjetoida? Kuinka asettaa yhteistyölle tavoitteet ja mittarit? Entä miten maksimoida vaikuttajamarkkinoinnin ROI? Tässä valmennuksessa avataan numeroita tuloksellisen vaikuttajamarkkinoinnin takaa.
Valmennuksen jälkeen osaat:
- Tehdä vaikuttajamarkkinoinnin suunnitelman ja budjetin
- Asettaa vaikuttajamarkkinoinnille selkeät tavoitteet ja mittarit
- Laskea yhteistyön arvon ja hahmottaa työkalut, joilla sen voi tehdä
- Analysoida saatuja tuloksia ja arvioida kampanjan onnistumista
- Maksimoida vaikuttajamarkkinoinnin ROI:n
- Luoda monikanavaisen ilmiön huomioiden oman, vuokratun, ansaitun ja maksetun median
Koulutus räätälöidään aina vastaamaan osallistujien tarpeita.
Kenelle?
Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaation sosiaalisen median monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset. Koulutus tarjoaa oppeja ja oivalluksia kaikille lähtötasosta riippumatta.
Kouluttajista:
Vaikuttajamarkkinoinnin numeroiden saloihin ohjeistaa PING Helsingin Soul of Success Tiina Ruusinen ja Soul of Social Impact Pinja Orre.
Koodilla IABxPING saat -20% koulutuksen hinnasta (OVH 299€+alv, alekoodilla 239,2€+alv)
15.02.2023
Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0
Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.
lue lisää05.04.2023
Seminaari: Tulevaisuuden kohderyhmät
Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?
lue lisää19.04.2023
Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit
Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.
lue lisää31.05.2023
Seminaari: Post 3p
Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.
lue lisää