Icon
Data ja vaikuttajamarkkinointi Tapahtumat

Data ja vaikuttajamarkkinointi

22.09.2022

Data ja vaikuttajamarkkinointi

Torstaina 22.9.2022 klo 9-11
Koulutus toteutetaan etänä Zoom-ohjelman kautta

Arvion mukaan vaikuttajamarkkinointiin käytetään Suomessa lähes 40 miljoonaa euroa vuodessa. Mutta mistä tietää, kuinka paljon vaikuttajamarkkinointiin pitäisi budjetoida? Kuinka asettaa yhteistyölle tavoitteet ja mittarit? Entä miten maksimoida vaikuttajamarkkinoinnin ROI? Tässä valmennuksessa avataan numeroita tuloksellisen vaikuttajamarkkinoinnin takaa.

Valmennuksen jälkeen osaat:

- Tehdä vaikuttajamarkkinoinnin suunnitelman ja budjetin
- Asettaa vaikuttajamarkkinoinnille selkeät tavoitteet ja mittarit
- Laskea yhteistyön arvon ja hahmottaa työkalut, joilla sen voi tehdä
- Analysoida saatuja tuloksia ja arvioida kampanjan onnistumista
- Maksimoida vaikuttajamarkkinoinnin ROI:n
- Luoda monikanavaisen ilmiön huomioiden oman, vuokratun, ansaitun ja maksetun median

Koulutus räätälöidään aina vastaamaan osallistujien tarpeita.

Kenelle?
Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaation sosiaalisen median monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset. Koulutus tarjoaa oppeja ja oivalluksia kaikille lähtötasosta riippumatta.

Kouluttajista:
Vaikuttajamarkkinoinnin numeroiden saloihin ohjeistaa PING Helsingin Soul of Success Tiina Ruusinen ja Soul of Social Impact Pinja Orre.

Koodilla IABxPING saat -20% koulutuksen hinnasta (OVH 299€+alv, alekoodilla 239,2€+alv)

Ilmoittaudu

13.10.2022

IAB SEMINAARI: DIGI(stä)BISNESTÄ

Fokuksessa yritysten liiketoiminnan nopea digitalisoituminen post-pandemia maailmassa ja transformaatioon kiinteästi liittyvät teemat kuten markkinoinnin ROI, verkkokauppa sekä verkkokaupan avainmittaristo, digitaaliset asiakaspolut sekä markkinoinnin pelillistäminen

lue lisää