Icon
Tallenne: Smart Marketing: Digiasiakkaan jäljillä Tallenteet

Tallenne: Smart Marketing: Digiasiakkaan jäljillä

07.09.2023

Digiasiakkaan jättämä digitaalinen jalanjälki ja sen hyödyntäminen on jatkossa entistä tärkeämpää markkinoinnissa. Digitaalinen asiakasdata on kaiken markkinoinnin kohdentamisen sekä asiakasymmärryksen keskiössä. Relevantti digitaalinen asiakasdata kertoo paljon kuluttajan sen hetkisistä asiakastarpeista ja brändistä jää kiinni kuinka hyvin se pystyy nämä kyseiset tiedot ja tarttumapinnat yhdistämään.

Seminaarissa kuulemme puheenvuoroissa, miten voit palvella kuluttajia markkinoinnin avulla entistä osuvammin, mieluiten reaaliaikaisesti sekä monikanavaisesti. Puhujamme antavat konkreettisia vinkkejä myös asiakaskannan huolenpitoon, kasvattamiseen sekä rikastamiseen. Näin vältytään siltä ettei asiakasdata vaan pääse mätänemään servereillä. Kuulemme ensimmäisessä keskusteluosuudessa miten asiakasymmärryksen voi jalostaa euroiksi konkreettisen casen kautta ja seminaarin päätteeksi miltä asiakaskeskeinen organisaatio voi ja pitää tulevaisuudessa näyttää.

Tapahtumassa lavalle nousevat: SOK Smart Marketing, Adobe, Tietoevry, Nordic Morning sekä Leadspark. Tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimii SOK Smart Marketing

Tapahtuma järjestetään LIVENÄ Kinopalatsissa Finnkinon leffateatterissa ja on maksuton kaikille IAB:n jäsenille. Livetapahtumassa koet seminaarin 360 -kokemuksena nauttien myös aamupalatarjoiluista sekä verkostoituen uusien tai vaihtaen kuulumisia vanhojen tuttavuuksien kanssa. Vaihtoehtoisesti voit seurata tapahtumaa kaikille ilmaisen striimin äärellä. 

Agendalla:

8:45 Verkostoitumista, kahvia ja aamupalaa

9:30 Tervetuloa - Mira Vaurula / IAB Finland & Aleksi Rautakorpi / SOK Smart Marketing

9:40 Kaupan media - Ei tarvitse arvata, kun tietää - Hannaleena Koskinen & Niko Vahtola / SOK Smart Marketing (lataa prese)

10:00 Ymmärrä asiakastasi reaaliaikaisesti ja monikanavaisesti - Kalle Heinonen / Adobe (lataa prese)

10:20 AI:n tuomat mahdollisuudet markkinointiin – miten valjastan teknologian asiakkaan hyödyksi? - Hanna Huurinainen / Tietoevry (lataa prese)

10:40 Fireside chat: Case Vaasan – Miten asiakasymmärrys jalostetaan euroiksi, Jyrki Kostilainen / SOK Smart Marketing haastattelee Lotta Castrénia / Vaasan

10:55 Asiakasdata käyttöön! - Mira Mäkiranta / Nordic Morning (lataa prese)

11:15 Nyt on aika herätä: Oma asiakaskannan kehitys ykköseksi! - Anni Salo / Leadspark (lataa prese)

11:35 IAB Studio: Tulevaisuuden asiakaskeskeinen organisaatio - keskustelemassa Kristiina Banda / Adobe, Petteri Kalaoja / Dagmar & Niklas Tverin / Elisa

11:50 Lopetussanat - Mira Vaurula / IAB Finland & Aleksi Rautakorpi / SOK Smart Marketing

12:00 Tilaisuus päättyy

 

13.06.2024

Tallenne: Tietoisku - Katsaus digitaaliseen mediamarkkinaan

Kesäkuun Tietoiskussa kuultiin uunituoreet Adex 2023 tulokset Euroopan digimediamarkkinasta sekä valittuja paloja Suomen mediamarkkinan osalta. Lisäksi julkistettiin kahden työryhmän tuottamien tutkimusten tuloksia, aiheina digiaudio, erityisfokuksena podcastit sekä pelimainonta.

lue lisää

10.06.2024

Tallenne: Vastuullisuus digimarkkinoinnissa - Mitä? Miksi? Miten?

Tervetuloa IAB Finlandin vastuulisuus seminaarin tallenteen pariin. Vastuullisuus trendaa globaalisti, ja digimainonnan vastuullisuus on IAB painopiste jo toista vuotta. Aihe on laaja ja tärkeä, ja haasteina on standardien ja osaamisen puute niin Suomessa, Euroopassa kuin globaalistikin. Tapahtuma järjestettiin LIVENÄ Kinopalatsissa Finnkinon leffateatterissa ja sitä oli mahdollista seurata myös striimin kautta.

lue lisää

30.05.2024

Tallenne: Adnami x IAB: Attention ja mediastrategiat koulutuswebinaari

Tervetuloa katsomaan IAB Finlandin ja Adnamin yhteisen koulutuksen tallennetta, jossa käsiteltiin attentionin (huomionmittauksen) nykytilaa sekä attentionin viemistä strategiasta käytännön tasolle.

lue lisää

23.04.2024

Tallenne: Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tapahtumassa avattiin ovia uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskityimme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää