Icon
TALLENNE Keksit. Keksit? Keksit! - Mainonnan kohdentaminen tänään ja huomenna Tallenteet

TALLENNE Keksit. Keksit? Keksit! - Mainonnan kohdentaminen tänään ja huomenna

24.05.2022

IAB:n tapahtumien kestoaiheeksi on muodostunut keksien eli evästeiden poistumisen vaikutukset markkinointiin ja mainontaan. Aihe on alalla kuuma peruna ja vastaamme jatkuvaan tiedontarpeeseen keskittymällä toukokuun seminaarissa IAB:lle rakkaaseen aiheeseen eli keksien tämän hetken kuulumisiin.

Luvassa sisältöä evästeettömistä ratkaisuista mainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen, jotta markkinointisi pysyy ajantasaisena ja toimivana.

Seminaarissamme 18.5. lavalle nousivat Adform, Dagmar, DoubleVerify & Smartclip, Clear Channel ja PubMatic. Tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimii Adform.

Sisältö sopii kaikille asiantuntijoille ja yrityksille, jotka toimivat digitaalisessa ympäristössä tavalla tai toisella, julkaisijana tai mainostajana, itse toimenpiteitä tuottavana tai niitä ostavana toimijana.

Ohjelma

8:15 Aamupala ja verkostoitumista

9:00 Tervetuloa - Mira Vaurula / IAB Finland & Jan Ketonen / Adform (lataa prese)

9:10 Te vastasitte, Adform esittää: miten valmiita Suomen markkinoijat ovat keksien poistumisen edessä? - Patrick Laukkonen / Adform (lataa prese)

9:30 Kehittynyt kontekstianalyysi takaa turvallisen ja tehokkaan mainonnan - Jaakko Haarala / DoubleVerify & Aki Ronkainen / Smartclip (lataa prese)

9:50 Delivering Digital Advertising’s Supply Chain of The Future - Thomas Munck / PubMatic (lataa prese)

10:10 Kolmannen asteen yhteys. Digitaalisuuden uusi ulottuvuus. - Tuomas Kurki / Clear Channel & Jonne Salovaara / Dagmar (lataa prese)

10:30 IAB Studio: How should advertisers act in post 3P cookie world? - Katariina Uljas-Ahl / Dagmar haastattelee Jakob Bak / Adform

10:55 Markkinoinnin mittaaminen evästeettömässä maailmassa - Ilari Vähä-Pietilä / Dagmar (lataa prese)

11:15 Loppusanat - Mira Vaurula / IAB Finland & Jan Ketonen / Adform

 

20.09.2023

Tallenne: Tältä bisnes kuulostaa: Markkinan syke & kuuntelutrendit

Digitaalinen audio on läsnä sekä suomalaisten kuluttajien että brändien arjessa yhä voimakkaammin. "Tältä bisnes kuulostaa: Markkinan syke & kuuntelutrendit" -webinaari tarjosi kattavan läpileikkauksen digiaudioon, paljastaen tuoreet tutkimustulokset, trendit ja tulevaisuuden näkymät. Katso tallenne ja näe, mihin suuntaan digitaalisen audion tuulet puhaltavat.

lue lisää

07.09.2023

Tallenne: Smart Marketing: Digiasiakkaan jäljillä

Digiasiakkaan jättämä digitaalinen jalanjälki ja sen hyödyntäminen on jatkossa entistä tärkeämpää markkinoinnissa. Digitaalinen asiakasdata on kaiken markkinoinnin kohdentamisen sekä asiakasymmärryksen keskiössä. Relevantti digitaalinen asiakasdata kertoo paljon kuluttajan sen hetkisistä asiakastarpeista ja brändistä jää kiinni kuinka hyvin se pystyy nämä kyseiset tiedot ja tarttumapinnat yhdistämään.

lue lisää

01.09.2023

Tallenne: IAB Finland x DoubleVerify – Industry Insider

Videostriimauksesta ChatGPT:hen - kuluttajat ympäri maailman omaksuvat uusia ja jännittäviä tapoja luoda, jakaa sekä nauttia sisällöstä sekä löytäen yhteyksiä brändien kanssa. Sisällön kulutuksen lisäksi myös sisällön luomisen määrä kasvaa ennätysmäisesti, mikä tarjoaa paljon mahdollisuuksia mainostajille, mutta voi antaa myös liiketoiminnallisia haasteit

lue lisää

15.06.2023

Tallenne: DOOH - Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan

Kaikkien muiden mediaryhmien mukaisesti myös ulkomainonta on keskellä digitransformaatiota. Suomessa ulkomainonnan digitalisoitumiinen on kansainvälisellä mittapuulla pitkällä ja reilusti yli puolet ulkomainonnasta on digitaalista. IAB:n ja Kantarin tekemän arvion mukaan digitaalinen ulkomainonta kasvoi vuonna 2022 30 % ja kokonaisvolyymi nousi noin 46,5 miljoonaan euroon.

lue lisää