Icon
Parhaita sisältömarkkinoinnin FIN-esimerkkejä IABlogi

Parhaita sisältömarkkinoinnin FIN-esimerkkejä

16.05.2019

Suomi tunnetaan maailmalla sisältömarkkinoinnin ja natiivimainonnan supertähtenä. Tunnollinen ja usein kaiken kirjaimellisesti ottava luonteemme on mahdollistanut sekä teknisen että juridisen asiantuntijuuden yhdistettynä luoviin, kuitenkin liiketoimintaa järkevästi tukeviin, ratkaisuihin.

On siis aika nostaa omaa häntäämme, sillä kenties sisältömarkkin...

Jäsenille

Jäsenenä voit lukea artikkelin kokonaan.

Liity jäseneksi Kirjaudu sisään

25.03.2021

Mitä vastuullisuus tarkoittaa digimarkkinoinnissa?

Vastuullisuus on teema, jota ei voi olla huomioimatta tänä päivänä. On se sitten vastuullisuutta ympäristöstä, yhteiskunnallisista tai sosiaalisista asioista. Digimarkkinoinnissa vastuullisuus tulee vastaan mainoksissa, joissa kerrotaan esimerkiksi miten tuote tai palvelu säästää luonnonvaroja pakkausmateriaalien valinnan tai niiden kierrätyksen avulla. Mutta entäpä itse digimarkkinoinnin ja -mainonnan vastuullisuus, onko sitä ja mitä se tarkoittaa?

lue lisää

07.10.2020

5 vinkkiä: Näin teet vaikuttavia sisältöjä asiakasymmärryksen avulla

Muista nämä viisi vinkkiä, kun haluat tehdä vaikuttavaa ja fiksua sisältömarkkinointia.

lue lisää

03.09.2020

"Voi v.... Uskooko joku näihin huijauksiin" - Miten hallitset brändisi digitaalista mainetta?

Miten natiivimainonta voi auttaa brändin maineenhallinnassa ja PR-kriisin keskellä? Ja miten someraivo ja brand safety liittyvät toisiinsa? Lue Sini Orkola-Sahramiehen blogipostaus aiheesta!

lue lisää

27.05.2020

Rakkausklinikka tekee kirkon parisuhdetyön näkyväksi

Voiko natiivimainonnan keinoin ratkoa parisuhteen ongelmia? Kyllä voi. Suomen evankelis- luterilaisen kirkon ja A-lehtien aloittama Rakkausklinikka-yhteistyö osuu aikaan, jolloin vastauksia pari- ja perhesuhteiden haasteisiin tarvitaan enemmän kuin koskaan.

lue lisää