
Yhteistyössä: Marketing Tech 2018
Järjestäjä: Alma Talent
Miten perustelet johtoryhmälle investoinnit markkinointiteknologioihin? Miten uudet teknologiat muuttavat kuluttajakäyttäytymistä? Entä miten valjastat tekoälyn hypestä käytäntöön?
Markkinoinnin teknologiat eivät yksin ole avain onnistuneeseen markkinointiin – sen tulee lähteä yrityksen strategiasta. Menestyvä yritys tarvitsee taustalleen johtoryhmän, joka ymmärtää jatkuvan muutoksen ideologian ja markkinoinnin vaikutuksen kasvun moottorina. Lisäksi tarvitaan osaava henkilöstö ja kyvykkyyttä toteuttamaan valitun strategian pohjalta tuloksellista markkinointia.
Marketing Tech 2018 -tapahtuma yhdistää markkinoinnin johtamisen, teknologiat ja innovaatiot yhdeksi kokonaisuudeksi. Tule vaihtamaan ajatuksia kollegoidesi kanssa markkinoinnin johtamisen haasteista ja teknologioiden tarjoamista mahdollisuuksista.
IAB:n jäsenille osallistumismaksu on vain 590 € + alv (norm 695 €). Etuhinnan saat koodilla IABetu.
14.06.2023
Webinaari: DOOH - Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan
Mitä ulkomainonnan digitalisoituminen tarkoittaa kampanjoille ja ostamiselle? Ainakin näitä asioita ja IAB:n sekä Ulkomainosliiton webinaarissa 14.6 kuulet paljon lisää
lue lisää