Icon
Yhteistyössä: Marketing Tech 2018 Tapahtumat

Yhteistyössä: Marketing Tech 2018

19.04.2018, Maxim, Helsinki

Järjestäjä: Alma Talent

Miten perustelet johtoryhmälle investoinnit markkinointiteknologioihin? Miten uudet teknologiat muuttavat kuluttajakäyttäytymistä? Entä miten valjastat tekoälyn hypestä käytäntöön?

Markkinoinnin teknologiat eivät yksin ole avain onnistuneeseen markkinointiin – sen tulee lähteä yrityksen strategiasta. Menestyvä yritys tarvitsee taustalleen johtoryhmän, joka ymmärtää jatkuvan muutoksen ideologian ja markkinoinnin vaikutuksen kasvun moottorina. Lisäksi tarvitaan osaava henkilöstö ja kyvykkyyttä toteuttamaan valitun strategian pohjalta tuloksellista markkinointia.

Marketing Tech 2018 -tapahtuma yhdistää markkinoinnin johtamisen, teknologiat ja innovaatiot yhdeksi kokonaisuudeksi. Tule vaihtamaan ajatuksia kollegoidesi kanssa markkinoinnin johtamisen haasteista ja teknologioiden tarjoamista mahdollisuuksista.

IAB:n jäsenille osallistumismaksu on vain 590 € + alv (norm 695 €). Etuhinnan saat koodilla IABetu.

Lue lisää tapahtumasta ja ilmoittaudu.

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää