
Webinar: Virtual Programmatic Day H2
Järjestäjä: IAB Europe
Virtual Programmatic Day on IAB Europen järjestämä tapahtuma, joka tutkii ohjelmallisen ostamisen vaikuttimia ja esteitä Euroopassa ja tarjoaa esimerkkejä mobiilin, datan ja läpinäkyvyyden alueilta. Tämä online-tapahtuma on maksuton ja järjestetään keskiviikkona 14. marraskuuta klo 11.30 - 18.30.
11.10.2023
Seminaari: Digin uudet menestystekijät
Seminaarissa sukelletaan syvälle emerging mediaan, eli nouseviin digitaalisiin markkinointikanaviin. Aikakaudessa, jossa mm. DOOH, digiaudio, CTV, Retail media sekä gaming ovat muuttamassa tapaa, jolla markkinointiamme teemme, on välttämätöntä pysyä ajan tasalla ja ymmärtää näiden kanavien potentiaali. Tämä seminaari tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kuulla alan asiantuntijoiden näkemyksiä, analyysejä ja ennen kaikkea konkreettisia case-esimerkkejä.
lue lisää