Icon
Webinar: Virtual Programmatic Day H1 Tapahtumat

Webinar: Virtual Programmatic Day H1

19.04.2018, Webinaari

Järjestäjä: IAB Europe

IAB Europe järjestää vuonna 2018 kaksi Virtual Programmatic Day -webinaaria, joista ensimmäisen huhtikuun 19. päivä.

Virtual Programmatically Day H1 on online-tapahtuma, joka käsittelee teemoja, jotka vaikuttavat ohjelmalliseen ostamiseen: mm. GDPR, huutokauppojen dynamiikka sekä läpinäkyvyys ja luottamus.

Ohjelma ja ilmoittautuminen IAB Europen sivuilla.

Aiheeseen liittyen: Virtual Programmatic Day 2017

30.11.2022

IAB X Adform Industry Insider: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit Suomessa

Lähes 60 % Euroopan display- ja videomainonnasta ostetaan ohjelmallisesti kasvutrendin ollessa selvä; vuonna 2021 ohjelmallisen ostamisen kautta ostettavan mainonnan määrä kasvoi lähes 34 prosenttia. Myös Suomessa ohjelmallisesti ostettavan digimainonnan määrä on kasvussa, vaikka volyymit eivät yllä Euroopan keskiarvon tasolle.

lue lisää