Icon
Webinar: Virtual Programmatic Day H1 Tapahtumat

Webinar: Virtual Programmatic Day H1

19.04.2018, Webinaari

Järjestäjä: IAB Europe

IAB Europe järjestää vuonna 2018 kaksi Virtual Programmatic Day -webinaaria, joista ensimmäisen huhtikuun 19. päivä.

Virtual Programmatically Day H1 on online-tapahtuma, joka käsittelee teemoja, jotka vaikuttavat ohjelmalliseen ostamiseen: mm. GDPR, huutokauppojen dynamiikka sekä läpinäkyvyys ja luottamus.

Ohjelma ja ilmoittautuminen IAB Europen sivuilla.

Aiheeseen liittyen: Virtual Programmatic Day 2017

25.09.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

02.10.2024

IAB Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa

Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä – ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Miten voit suunnitella kampanjasi niin, että ulkomainosmedian erityispiirteet huomioidaan ja luovuus nostetaan keskiöön?

lue lisää

09.10.2024

Webinaari: Attention! Huomio ratkaisee

Attention eli huomio on tällä hetkellä yksi markkinan kuumimmista aiheista. Miten huomio mitataan? Mitä vaihtoehtoja markkinoilla on tarjolla? Ja miksi huomion mittaaminen on yhä tärkeämpää?

lue lisää

12.11.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää