Icon
Webinar: Transparency & Consent Framework Tapahtumat

Webinar: Transparency & Consent Framework

25.09.2018, Webinaari

Järjestäjä: IAB Europe

IAB Europe Transparency & Consent Framework on avoimen lähdekoodin ja voittoatavoittelematon alan standardi, joka auttaa kaikkia digitaalisen mainonnan ketjun toimijoita varmistamaan, että ne noudattavat EU: n yleistä tietosuojadirektiiviä ja sähköisen viestinnän tietosuojadirektiiviä henkilötietojen käsittelyssä tai / tai tietojen tallentamisessa käyttäjän laitteelle, kuten evästeitä, mainontatunnisteita, laitteen tunnisteita ja muita seurantakohteita.

IAB Europen maksuton Transparency & Consent Framework -webinaari järjestetään tiistaina 25. syyskuuta klo 15.30-18.00.

Tämän webinarin avulla IAB Europe pyrkii tarjoamaan kattavan yleiskuvan Transparency & Consent -kehyksestä:

  • Hallintotapa
  • Menettelytavan dokumentaatiot
  • Tekniset tiedot
  • Käytännön toteutus

Lisätiedot ja ilmoittautuminen IAB Europen sivuilla.

Lisätietoa Transparency & Consent Frameworkista.

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää