Icon
Webinar: Research Awards Winners – Advertising Effectiveness and Cross-device Measurement Tapahtumat

Webinar: Research Awards Winners – Advertising Effectiveness and Cross-device Measurement

20.09.2018, Webinaari

Järjestäjä: IAB Europe

Kaksiosaisen webinaarisarjan ensimmäinen osa järjestetään torstaina 20.9. klo 16.00-17.00. Osallistu tähän maksuttomaan webinaariin saadaksesi tietoa parhaista käytännöistä mainonnan tehokkuudessa ja cross device -mittauksesta IAB Europe 2018 Research Awardsin voittaja-caseissa. 

Esiteltävät caset:

  • Brand Advertising Effectiveness winner: On Device Research, Google, OMD, Essence, MediaLab – From On-device to Out-of-home
  • Audience Measurement winner: Médiamétrie – Total Internet Audience in France
  • Advertising Solutions winner: comScore – Free Viewability
  • Consumer Devices winner: OMD Spain – CROSSroads™

Lisätiedot ja ilmoittautuminen IAB Europen sivuilla.

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää

24.09.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää

25.09.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

02.10.2024

IAB Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa

Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä – ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Miten voit suunnitella kampanjasi niin, että ulkomainosmedian erityispiirteet huomioidaan ja luovuus nostetaan keskiöön?

lue lisää