Webinar: Research Awards Winners – Advertising Effectiveness and Cross-device Measurement
Järjestäjä: IAB Europe
Kaksiosaisen webinaarisarjan ensimmäinen osa järjestetään torstaina 20.9. klo 16.00-17.00. Osallistu tähän maksuttomaan webinaariin saadaksesi tietoa parhaista käytännöistä mainonnan tehokkuudessa ja cross device -mittauksesta IAB Europe 2018 Research Awardsin voittaja-caseissa.
Esiteltävät caset:
- Brand Advertising Effectiveness winner: On Device Research, Google, OMD, Essence, MediaLab – From On-device to Out-of-home
- Audience Measurement winner: Médiamétrie – Total Internet Audience in France
- Advertising Solutions winner: comScore – Free Viewability
- Consumer Devices winner: OMD Spain – CROSSroads™
Lisätiedot ja ilmoittautuminen IAB Europen sivuilla.
11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää25.09.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää02.10.2024
IAB Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa
Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä – ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Miten voit suunnitella kampanjasi niin, että ulkomainosmedian erityispiirteet huomioidaan ja luovuus nostetaan keskiöön?
lue lisää