
Webinar: European Online Advertising Spend H1 2017
Järjestäjä: IAB Europe
Osallistu to 15.3.2018 klo 16-17 webinaariin tutustuaksesi AdEx Benchmark H1 2017 -raportin tuloksiin, joka on opas Euroopan digitaalisen mainonnan markkinoiden tilasta.
Eurooppalainen digitaalinen mainonta jatkaa kaksinumeroista kasvua; Vuoden 2017 alkupuoliskolla se kasvoi 11,5% 22,2 miljardiin euroon 20,2 miljardista eurosta vuoden 2016 ensimmäisellä puoliskolla. Tässä webinaarissa Daniel Knapp, toimitusjohtaja TMT, IHS Markit sukeltaa syvemmälle suuntauksiin ja muotoihin, jotka auttavat kasvua kaikkialla Euroopassa.
Webinaarin aiheita:
- Euroopan digitaalisen mainonnan markkinat: koko ja kasvu
- Miten verkkomainonta toimii verrattuna muihin medioihin?
- Näyttöjen, maksullisten hakujen, mainosten ja hakemistojen trendit
- Video- ja mobiilimainonnan kasvu Euroopassa
- Mikä ajaa markkinoiden kasvua?
- Mikä hidastaa verkkomainonnan kasvua?
Rekisteröityminen IAB Europen sivuilla.
Aiheesta lisää: AdEx Benchmark H1 2017 – online advertising continues double-digit growth / uutinen ja raportti
15.02.2023
Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0
Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.
lue lisää05.04.2023
Seminaari: Tulevaisuuden kohderyhmät
Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?
lue lisää19.04.2023
Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit
Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.
lue lisää31.05.2023
Seminaari: Post 3p
Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.
lue lisää