Webinar: European Online Advertising Spend H1 2017
Järjestäjä: IAB Europe
Osallistu to 15.3.2018 klo 16-17 webinaariin tutustuaksesi AdEx Benchmark H1 2017 -raportin tuloksiin, joka on opas Euroopan digitaalisen mainonnan markkinoiden tilasta.
Eurooppalainen digitaalinen mainonta jatkaa kaksinumeroista kasvua; Vuoden 2017 alkupuoliskolla se kasvoi 11,5% 22,2 miljardiin euroon 20,2 miljardista eurosta vuoden 2016 ensimmäisellä puoliskolla. Tässä webinaarissa Daniel Knapp, toimitusjohtaja TMT, IHS Markit sukeltaa syvemmälle suuntauksiin ja muotoihin, jotka auttavat kasvua kaikkialla Euroopassa.
Webinaarin aiheita:
- Euroopan digitaalisen mainonnan markkinat: koko ja kasvu
- Miten verkkomainonta toimii verrattuna muihin medioihin?
- Näyttöjen, maksullisten hakujen, mainosten ja hakemistojen trendit
- Video- ja mobiilimainonnan kasvu Euroopassa
- Mikä ajaa markkinoiden kasvua?
- Mikä hidastaa verkkomainonnan kasvua?
Rekisteröityminen IAB Europen sivuilla.
Aiheesta lisää: AdEx Benchmark H1 2017 – online advertising continues double-digit growth / uutinen ja raportti
24.10.2024
Seminaari: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää