
Webinar: European Online Advertising Spend H1 2017
Järjestäjä: IAB Europe
Osallistu to 15.3.2018 klo 16-17 webinaariin tutustuaksesi AdEx Benchmark H1 2017 -raportin tuloksiin, joka on opas Euroopan digitaalisen mainonnan markkinoiden tilasta.
Eurooppalainen digitaalinen mainonta jatkaa kaksinumeroista kasvua; Vuoden 2017 alkupuoliskolla se kasvoi 11,5% 22,2 miljardiin euroon 20,2 miljardista eurosta vuoden 2016 ensimmäisellä puoliskolla. Tässä webinaarissa Daniel Knapp, toimitusjohtaja TMT, IHS Markit sukeltaa syvemmälle suuntauksiin ja muotoihin, jotka auttavat kasvua kaikkialla Euroopassa.
Webinaarin aiheita:
- Euroopan digitaalisen mainonnan markkinat: koko ja kasvu
- Miten verkkomainonta toimii verrattuna muihin medioihin?
- Näyttöjen, maksullisten hakujen, mainosten ja hakemistojen trendit
- Video- ja mobiilimainonnan kasvu Euroopassa
- Mikä ajaa markkinoiden kasvua?
- Mikä hidastaa verkkomainonnan kasvua?
Rekisteröityminen IAB Europen sivuilla.
Aiheesta lisää: AdEx Benchmark H1 2017 – online advertising continues double-digit growth / uutinen ja raportti
11.10.2023
Seminaari: Digin uudet menestystekijät
Seminaarissa sukelletaan syvälle emerging mediaan, eli nouseviin digitaalisiin markkinointikanaviin. Aikakaudessa, jossa mm. DOOH, digiaudio, CTV, Retail media sekä gaming ovat muuttamassa tapaa, jolla markkinointiamme teemme, on välttämätöntä pysyä ajan tasalla ja ymmärtää näiden kanavien potentiaali. Tämä seminaari tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kuulla alan asiantuntijoiden näkemyksiä, analyysejä ja ennen kaikkea konkreettisia case-esimerkkejä.
lue lisää