
Webinar: European Online Advertising Spend H1 2017
Järjestäjä: IAB Europe
Osallistu to 15.3.2018 klo 16-17 webinaariin tutustuaksesi AdEx Benchmark H1 2017 -raportin tuloksiin, joka on opas Euroopan digitaalisen mainonnan markkinoiden tilasta.
Eurooppalainen digitaalinen mainonta jatkaa kaksinumeroista kasvua; Vuoden 2017 alkupuoliskolla se kasvoi 11,5% 22,2 miljardiin euroon 20,2 miljardista eurosta vuoden 2016 ensimmäisellä puoliskolla. Tässä webinaarissa Daniel Knapp, toimitusjohtaja TMT, IHS Markit sukeltaa syvemmälle suuntauksiin ja muotoihin, jotka auttavat kasvua kaikkialla Euroopassa.
Webinaarin aiheita:
- Euroopan digitaalisen mainonnan markkinat: koko ja kasvu
- Miten verkkomainonta toimii verrattuna muihin medioihin?
- Näyttöjen, maksullisten hakujen, mainosten ja hakemistojen trendit
- Video- ja mobiilimainonnan kasvu Euroopassa
- Mikä ajaa markkinoiden kasvua?
- Mikä hidastaa verkkomainonnan kasvua?
Rekisteröityminen IAB Europen sivuilla.
Aiheesta lisää: AdEx Benchmark H1 2017 – online advertising continues double-digit growth / uutinen ja raportti
15.06.2022
IAB webinaari: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus - IAB:n ja Ulkomainosliiton DOOH-webinaari
Digitaalinen ulkomainonta on määritelmän mukaan “digitaalisilla näytöillä näkyvää kodin ulkopuolista mainontaa”. Mediavälineenä ulkomainonta mahdollistaa kuluttajan kohtaamisen eri ajanhetkillä, kuten liikennevälineissä, kauppakeskuksissa, valtateiden varsilla, huoltoasemilla, venesatamissa, golf- ja laskettelukeskuksissa ja vaikkapa lentokentillä.
lue lisää