Icon
Webinar: Digital Transformation – the what, the why, the how Tapahtumat

Webinar: Digital Transformation – the what, the why, the how

09.10.2018, Webinaari

Järjestäjä: IAB Europe

IAB Europen maksuton webinaari Digital Transformation – the what, the why, the how  järjestetään tiistaina 9. lokakuuta klo 15.00-16.30. Se pyrkii vastaamaan kolmeen tärkeään kysymykseen, jotka liittyvät digitaaliseen muutokseen: mitä se on, miksi se on tärkeää ja miten se voidaan saavuttaa. Puhujat ovat Googlelta, BBC:ltä ja kansallisia edustajia, jotka käsittelevät teoreettista ulottuvuutta ja havainnolistavat konkreettisilla case-esimerkeillä. Tämä webinaari lupaa välittää tärkeää tietoa siitä, mikä on välttämätöntä yrityksille ja organisaatioille niiden liiketoiminnan fokuksesta riippumatta.

Lisätiedot ja rekisteröityminen IAB Europen sivuilla. 

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää

24.09.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää

25.09.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

09.10.2024

Webinaari: Attention! Huomio ratkaisee

Attention eli huomio on tällä hetkellä yksi markkinan kuumimmista aiheista. Miten huomio mitataan? Mitä vaihtoehtoja markkinoilla on tarjolla? Ja miksi huomion mittaaminen on yhä tärkeämpää?

lue lisää