Webinaari: Tekoälykäs markkinointi
Tekoäly on jo nyt, ja tulee olemaan, keskeisessä roolissa muokkaamassa markkinoinnin strategioita ja toimintamalleja. Tässä webinaarissa kurkistamme jäsenistömme toiveesta tekoälyn maailmaan tavoitteena valottaa tekoälyn hyödyntämisen tapoja markkinoinnissa eri näkökulmista, konkreettisia oivalluksia ja vinkkejä, joita voit soveltaa omassa työssäsi.
Webinaarin puheenvuoroissa käsitellään seuraavia aiheita:
- Jukka Niittymaa Sherpalta tarjoaa meille reality-checkin erottuvan markkinoinnin vaikeudesta tekoälykkäässä ajassa
- Samuel Tenhunen Tietoevrystä ja Sami Pappila Microsoft Finlandilta kertovat, kuinka tekoäly voi mullistaa markkinoinnin roolin liiketoiminnan kasvun veturina, syventämällä asiakasymmärrystä ja personoimalla asiakaskokemuksia.
- Sini Kervinen Bauer Medialta paljastaa meille vinkkejä miten hyödyntää tekoälyä audiossa ja innovoinnissa.
- Petri Mertanen Mertanen Analyticsistä esittelee, miten tekoäly voi automatisoida digitaalista mainontaa ja tehostaa datan analysointia, esitellen konkreettisia työkaluja ja metodeja.
- Anna Porvari Kuubista paljastaa vinkkinsä, kuinka mainonnan tuotannossa tekoäly voi lisätä tehokkuutta, nopeuttaa prosesseja ja mahdollistaa uusia luovia ratkaisuja.
Tämä webinaari tarjoaa:
- Realistisen katsauksen tekoälyn nykytilaan ja potentiaaliin markkinoinnissa.
- Oivalluksia ja käytännön esimerkkejä siitä, miten tekoälyä on hyödynnetty menestyksekkäästi markkinoinnissa.
- Työkaluja ja strategioita, joilla voit integroida tekoälyn osaksi omaa markkinointistrategiaasi.
Tapahtuma järjestetään verkossa, joten voit osallistua mistä tahansa, tarjoten joustavan tavan pysyä ajan tasalla alasi viimeisimmistä trendeistä ja innovaatioista. Varmista paikkasi tässä ainutlaatuisessa tilaisuudessa oppia, kuinka saada hyötyjä irti tekoälystä.
Älä missaa tätä tilaisuutta syventää ymmärrystäsi tekoälyn roolista digitaalisessa markkinoinnissa. Varaa paikkasi nyt!
Webinaari sopii kaikille asiantuntijoille ja yrityksille, jotka toimivat digitaalisessa ympäristössä tavalla tai toisella, julkaisijana tai mainostajana, itse toimenpiteitä tuottavana tai niitä ostavana toimijana.
Tervetuloa mukaan tapahtuma toteutetaan webinaarina ja on tarjolla sekä IAB Finlandin jäsenille sekä ei-jäsenille.
Webinaari-infoa:
- Webinaari on kaikille maksuton
- Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
- Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi
Ohjelma
9.00 Tervetuloa - Mira Vaurula | IAB Finland & Pasi Raassina | IAB Finland
9.15 Reality-check tekoälykkäälle markkinoijalle - Jukka Niittymaa | Sherpa
9.30 Hyödynnä tekoälyä markkinoinnissa - vie personoidut omnikanavaiset asiakaskokemukset seuraavalle tasolle - Samuel Tenhunen | Tietoevry & Sami Pappila | Microsoft Finland
9.45 Tekoälyn hyödyntäminen audiossa ja innovoinnissa - Sini Kervinen | Bauer Media
10.00 Liiketoimintalähtöinen markkinointi tekoälyllä - Jere Meriluoto | Superlines
10.15 Tekoälyn mahdollisuudet digitaalisessa mainonnassa ja datan analysoinnissa - Petri Mertanen | Mertanen Analytics
10.30 Mainonnan tuotannon transformaatio - Anna Porvari | Kuubi
10.45 Loppusanat - Mira Vaurula | IAB Finland & Pasi Raassina | IAB Finland
24.10.2024
Seminaari: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää