Icon
Webinaari: IAB Tietoisku Tapahtumat

Webinaari: IAB Tietoisku

06.03.2024, 9:00-10:00

IAB Finlandin uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

Tässä ihkaensimmäisessä IAB Tietoiskussa kuulet terveisiä tiiviissä tunnin setissä neljästä työryhmästä: Retail Media, Sisältömarkkinointi, Digiulkomainonta sekä Gaming. Julkaisemme markkinaa helpottavia oppaita, katsauksia ja työkaluja.

Webinaarin juontaa IAB:n omat hahmot Mira Vaurula sekä Jannina Niskala.

Tervetuloa mukaan tapahtuma toteutetaan webinaarina ja on tarjolla sekä IAB Finlandin jäsenille sekä ei-jäsenille.

Webinaari-infoa:

  • Webinaari on kaikille maksuton
  • Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
  • Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi


Ohjelma

09:00 Tervetuloa - Mira Vaurula ja Jannina Niskala | IAB Finland

09:15 Retail Median Suomen tilannekatsaus - Retail Media työryhmästä Hannele Jauhiainen | Kesko & Sami Hiirsalmi | SOK Smart Marketing

09:25 Miten Suomi puhuu sisältömarkkinoinnista: termit ja terminologia - Sisältömarkkinoinnin työryhmästä Pasi Raassina | IAB Finland

09:35 Digiulkomainonnan ostajan tärkein työkalu: DOOH kartta 2.0 - Digiulkomainonnan työryhmästä Aapo Koro | Outshine

09:45 Gaming Myytinmurtajat rikkoo ennakkoluuloja ja väärinkäsityksiä Gaming-mainontaan liittyen - Gaming työryhmästä Janna Laiho | Azerion & Aleksi Ylitalo | RTL AdAlliance

09:55 Kuinka hyvin toimialalla on markkinointiteknologiat käytössä? Markkinakyselyn tuloksia! - Martech työryhmästä Charlotta Muinonen | Neste & Henri Maunuksela | dentsu

10:05 Webinaarin loppusanat - Mira Vaurula ja Jannina Niskala | IAB Finland

 

Ilmoittaudu

 

 

18.04.2024

Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää

19.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää