Vaikuttavuusviestintä somessa
Vaikuttavuusviestintä somessa
Aika: 2h | To 28.4.2022 klo 9-11
Verkkokoulutus
Yritysten, organisaatioiden ja vaikuttajien vastuullisuus on yhä tärkeämpää kuluttajille ja suurille yleisöille. Tässä valmennuksessa syvennytään vaikuttavuusviestinnän maailmaan erityisesti somessa.
Vaikuttavuusviestintä eli yhteiskunnallinen ja sosiaalinen vaikuttaminen (social impact influencing) on yrityksen, vaikuttajan tai organisaation kokonaisvaltainen strategia, joka liittyy niihin yhteiskunnallisiin teemoihin, joiden puolesta he ovat valmiita toimimaan. Varsinainen vaikutus syntyy siitä, miten tästä strategiasta ja sen mukaisista aidosta teoista osataan viestiä halutulle kohderyhmälle. Tässä koulutuksessa opitaan, mitä vaikuttavuusviestintä on ja miten sitä kannattaa toteuttaa inhimillisesti.
Kenelle koulutus on tarkoitettu?
Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto-, päällikkö- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaationsa sosiaalisen median monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset.
Valmennus sopii täydellisesti:
- Yrityksille, jotka haluavat syventää osaamistaan vaikuttavuusviestinnästä ja tehdä omasta vastuullisuusviestinnästään avointa ja aidosti kaksisuuntaista.
- Julkishallinnon organisaatioille, jotka haluavat inhimillistää viestintäänsä
- Varainhankintaa tekeville organisaatioille ja järjestöille
- Luoville b2b-yrityksille, jotka haluavat syventää vaikuttavuusviestintäänsä
Kahden tunnin jälkeen:
-
Sinulla on selkeä näkemys siitä, mitä vaikuttavuusviestintä on ja miten sitä voidaan toteuttaa inhimillisesti
-
Saat konkreettisia vinkkejä ja keinoja, joilla varmistat tehokkaan tavan hyödyntää vaikuttavuusviestintää omassa tekemisessä
Kouluttajasi
Valmentajana toimivat PING Helsingin perustaja ja toimitusjohtaja Inna-Pirjetta Lahti ja kasvujohtaja Tuomo Meretniemi. Innan ja Tuomon vaikuttavuusviestintää käsittelevä kirja Muuta maailmaa somessa - Hyväntekijän käsikirja ilmestyy huhtikuussa 2021.
Koulutuksen hinta
Hinta |
|
IAB:n jäsen (koodi: IABxPING) | 239,20 € + alv |
Ei-jäsen | 299 € + alv |
IAB:n jäsenet saavat näistä kaikista -20% koodilla IABxPING
Koulutuksen minimiosallistujamäärä on kahdeksan. Pidätämme oikeuden muutoksiin.
IAB Koulutuskumppani: PING Helsinki
PING Helsinki on yhteiskunnalliseen ja vastuulliseen viestintään erikoistunut vaikuttavuustoimisto, joka auttaa rohkeita asiakkaitaan muuttamaan maailmaa vaikuttajamarkkinoinnin, sosiaalisen median ja PR:n keinoin.
IAB Finland koulutuspartnerit:
11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää25.09.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää09.10.2024
Webinaari: Attention! Huomio ratkaisee
Attention eli huomio on tällä hetkellä yksi markkinan kuumimmista aiheista. Miten huomio mitataan? Mitä vaihtoehtoja markkinoilla on tarjolla? Ja miksi huomion mittaaminen on yhä tärkeämpää?
lue lisää